مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه کاباردینو روسیه

دانشگاه کاباردینو روسیه

دانشگاه کاباردینو روسیه (University of Cabrardino) در فهرست دانشگاه های دولتی این کشور قرار دارد و متقاضیان بسیاری را داراست. این دانشگاه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، علمی و اطلاع رسانی از برجسته ترین آنها به شمار می رود که در شهر نالچیک واقع گردیده است. طبق آمارهای به دست آمده تقریبا 2000 پزشک متخصص از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و تحویل عرصه طبابت گردیده اند. دانشگاه کاباردینو بالکارین روسیه دارای 76 واحد جهت آموزش بوده که تعداد 87 معلم در سطح متخصص نیز تدریس برنامه های تحصیلی را بر عهده دارند. در هر سال تحصیلی تقریبا 1800 دانشجو در این دانشگاه مورد پذیرش تحصیلی قرار می گیرند.

تحصیل در دانشگاه کاباردینو روسیه در 2022

این دانشگاه در کالج نالچیک و در سال 1957 میلادی به تاسیس رسید. این دانشگاه به دلیل دستاوردهای برجسته خود، موفق گردید مدال و گواهی افتخار را از سوی وزارت امور خارجه و در پنجاهمین سالگرد خود، کسب نماید. سپس در سال 2008 میلادی در فهرست 100 دانشگاه برتر و معتبر پزشکی در سطح جهانی جای گرفت. دیپلم افتخار برنده مسابقات سراسری روسیه را نیز در سال 2010 میلادی از آن خود کرد. امروزه این دانشگاه علاوه بر مجتمع های پیشین، مجتمع دانشگاهی جدیدی را نیز با هدف ارائه برنامه های آموزشی در سطح تحصیلات عالی و تکمیلی راه اندازی و افتتاح نموده است. همین امر موجب گردید دانشگاه کاباردینو روسیه در میان دانشگاه های کلاسیک روسیه، موفق به دریافت 11 جایزه شود. در سال 2022 نیز این دانشگاه جزو بهترین دانشگاه های دنیا می باشد.

مزایای تحصیل در دانشگاه کاباردینو روسیه

از جمله مزیت‌هایی که برای تحصیل در روسیه و در دانشگاه کاباردینو روسیه وجود دارد این است که مدارک تحصیلی که از سوی این دانشگاه به دانشجویان فارغ التحصیل اعطا می‌گردد، مورد تایید MCI و WHO می باشد. سایر مزایاها در زیر آورده شده است.

  • عدم برگزاری آزمون ورودی جهت پذیرش تحصیلی؛
  • کم بودن هزینه زندگی در روسیه و تحصیل در این کشور بدون دریافت کمک مالی؛
  • خوابگاه های مبله شده و متصل به اینترنتWi-Fi رایگان؛
  • پذیرش بسیار بالای دانشجویان هندی و شرق آسیا؛
  • برای هر 12 دانشجو، یک معلم در نظر گرفته شده است؛
  • ایجاد آمادگی جهت شرکت و موفقیت در آزمون FMG از سال 4؛


شرایط خوابگاه های دانشگاه کاباردینو

شرایط اقامتی تحصیل در روسیه و وضعیت خوابگاه های دانشگاه کاباردینو روسیه بسیار مساعد و مطلوب است. خوابگاه ها بر اساس جنسیت به صورت مجزا در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. به عبارت دیگر محل اقامت خوابگاه های دختران و پسران به صورت جداگانه می باشد. اتاق هایی نیز برای اقامت وجود دارند که در ابعاد و اندازه های مختلف در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. اما به طور کلی ظرفیت هر یک از اتاق ها به تعداد حداقل 2 یا 3 دانشجو می باشد.

تجهیزات و امکانات اولیه و مطلوبی در اتاق ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به دسترسی به اینترنت، تلویزیون، تلفن، مبلمان و… اشاره نمود. استفاده از آشپزخانه برای دانشجویان کلیه واحدها و اتاق ها به صورت مشترک می باشد. خوابگاه ها و اتاق های دانشجویی به دوربین مدار بسته مجهز هستند. لازم به ذکر است خوابگاه های دانشجویی در محوطه دانشگاه قرار گرفته اند و امکان تردد و رفت و آمد برای دانشجویان به سهولت انجام می گیرد.

شهریه تحصیل در دانشگاه کاباردینو روسیه

در ابتدای مقاله گفته شد که از مزیت های بسیار مهم تحصیل در دانشگاه کاباردینو روسیه، پایین بودن و ارزان بودن هزینه های تحصیل در این دانشگاه است. مبالغی که هر ساله به عنوان شهریه توسط این دانشگاه از دانشجویان دریافت می گردد با توجه به مقطع تحصیلی و نوع رشته انتخابی آنها، متغیر است. اما به طور کلی هزینه تحصیل برای هر دانشجو در هر سال تحصیلی مبلغی معادل 3000$ الی 5000$ (دلار آمریکا) تخمین زده شده است. البته این مبلغ در دانشگاه های مختلف این کشور نیز، متغیر می باشد.

امکانات دانشگاه کاباردینو روسیه

دانشگاه کاباردینو دارای امکانات تحصیلی و رفاهی برای دانشجویان است. در واقع دانشجویان در محیطی ایده آل به تحصیل می پردازند. از جمله امکاناتی که در این دانشگاه وجود داشته و دانشجویان می توانند از آن بهره مند گردند شامل سالن غذاخوری، باشگاه، کتابخانه، اتاق مطالعه، مجموعه ورزشی، کمپ تابستانی، سالن ورزش و… می گردد. به طور کلی تحصیل در دانشگاه کاباردینو روسیه برای دانشجویان بین المللی و خارجی بسیار مناسب و ایده آل است. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تحصیل در روسیه، راهنمای جامع برای دانشجویان بین الملل
تحصیل در روسیه، راهنمای جامع برای دانشجویان بین الملل

افراد برای تحصیل کارشناسی در روسیه نیاز به گذراندن دوره‌ای به نام پادفک دارند. این دوره برای آماده‌ سازی متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه و تقویت زبان روسی آن‌ها برگزار می‌شود. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی دانشجویی در روسیه
هزینه های زندگی دانشجویی در روسیه

یک دانشجو در روسیه به طور متوسط به 300 تا 400 دلار آمریکا در ماه یا 3000 تا 4000 دلار آمریکا در یک سال تحصیلی (از سپتامبر تا ژوئن) نیاز دارد. ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه های دانشجویی در روسیه
اقامتگاه های دانشجویی در روسیه

شایع‌ ترین گزینه‌های اقامتی برای یک دانشجوی خارجی در روسیه، خوابگاه‌های دانشجویی، آپارتمان‌های اجاره‌ای یا اقامت در منزل یک خانواده‌ی میزبان است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: