مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه صنعتی Lulea سوئد

دانشگاه صنعتی Lulea سوئد

دانشگاه صنعتی Lulea سوئد جزء 15 دانشگاه برتر کشور سوئد است، وزارت علوم ایران این دانشگاه را به عنوان یکی از دانشگاه های ممتاز دسته بندی کرده است. این دانشگاه به عنوان شمالی ترین دانشگاه فناوری اسکاندیناوی شناخته می شود که در چندین زمینه تحقیقاتی با صلاحیت پیشرو در دنیا رشد جدی را تجربه می کند. تحقیقات دانشگاه طی همکاری با شرکت های معتبری مثل: Bosch, Ericsson Scania, LKAB, SKF و دانشگاه های معتبر بین المللی انجام می شود. گردش مالی دانشگاه صنعتی لولئو در سال 1.8 میلیاردSEK (کرون سوئد) اعلام شده است.

معرفی دانشگاه صنعتی Lulea سوئد

دانشگاه لولئو در 1 ژوئن سال 1971 میلادی در پورسن شهر لولئو با عنوان Högskoleenheten i Luleå تاسیس شد که بعدها نام آن به کالج دانشگاه Lulea تغییر یافت. در سال 1977 میلادی دولت سوئد به این کالج عنوان دانشگاهی اعطاء کرد و از آن زمان به عنوان دانشگاه صنعتی Lulea شناخته شد. لازم به ذکر است که دانشگاه در سال 1977 میلادی با دانشکده آموزش معلمان Lulea ادغام شد و یکسال بعد دانشکده موسیقی Pitea ایجاد شد. در حال حاضر لولئو دارای 4 پردیس دانشگاهی است که لولئو به عنوان پردیس اصلی است، سایر پردیس های دانشگاهی عبارتند از: Kiruna (علوم فضایی)، Skelleftea (فناوری چوب، گرافیک های 3 بعدی و مهندسی بازی های یارانه ای) و Pitea (گروه موسیقی و رسانه). جدول زیر نشانگر اطلاعات عمومی دانشگاه صنعتی لولئو سوئد است.

آیتم شرح
نوع دانشگاه
دولتی
نام اختصاری
LTU
تعداد کارمندان
1700 نفر
تعداد دانشجویان
15100 نفر
تعداد کادر علمی
779 نفر
وب سایت
www.ltu.se

شرایط تحصیل در دانشگاه صنعتی Lulea سوئد

دوره های آموزشی در دانشگاه لولئو به زبان سوئدی و زبان انگلیسی ارائه می شود، در صورت تمایل به تحصیل به زبان سوئدی گزینه های مختلفی برای شما در دسترس است. تعدادی از انجمن های مطالعه دوره های یادگیری زبان سوئدی را در تمامی سطوح به صورت نیمه وقت یا تمام وقت ارائه می دهند. منابع یادگیری از راه دور به صورت متنوع برای افرادی که ترجیح می دهند در خانه بمانند در دسترس است. دانشجویان پس از دستیابی به سطح مشخصی از مهارت می توانند با گذراندن آزمون تعیین شده گواهی دریافت کنند. برخی از دوره های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه لولئو سوئد عبارتند از: موسیقی و هنرهای نمایشی، زبان های خارجه، روانشناسی، جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی، علوم سیاسی و مدنی، اقتصاد، تجارت و اداره، قانون، فیزیک، ریاضیات، آمار، علوم کامپیوتر، محاسبات، بازاریابی و تبلیغات، امور مالی، بانکی و بیمه.




اخذ پذیرش از دانشگاه صنعتی Lulea سوئد

کلیه درخواست ها برای اخذ پذیرش از دانشگاه لولئو باید از طریق adademions.se انجام شود، دانشجویان باید برنامه کارشناسی ارشد یا دوره ای را که قصد شرکت در آن را دارند پیدا کنند و اطمینان حاصل کنند که شرایط لازم برای شرکت در دوره مورد نظر را دارند. اگر قصد دارید در بیش از یک دوره شرکت کنید باید دوره ها و برنامه های در نظر گرفته شده را رتبه بندی کنید، بعد از انتخاب دوره ها و ارسال درخواست باید اسناد و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. اگر قصد شرکت در دوره های آموزشی زبان سوئدی را دارید باید درخواست خود را اعلام کنید. مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه صنعتی Lulea سوئد به شرح زیر است.

  • ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را دارند. IELTS 6.5/ TOEFL 575/ PTE 62/ Cambridge ESOL Level 2
  • اثبات پشتیبانی مالی
  • کپی گذرنامه
  • رونوشت های رسمی از مدارک تحصیلی و نمرات
  • ارائه ترجمه رسمی و تایید شده از مدارکی که به زبان انگلیسی یا سوئدی نیستند
  • پرداخت مبلغ 900SEK (کرون سوئد) به عنوان هزینه درخواست

بورسیه تحصیلی دانشگاه صنعتی Lulea

در لولئو بورس تحصیلی، جوایز و بودجه های زیادی وجود دارد که دانشجویان واجد شرایط می توانند با توجه به شرایط خود از آن ها بهره مند شوند. بورس هایی مثل: جایزه جیمز دایسون، Be Better Online، بورسیه سفر روت، بنیاد Backstrkamska، کمک هزینه های تحصیلی از بنیاد هانس وورتن، بورسیه بین المللی Konsumentrapporten.se، بورس تحصیلی Fintech، بورسیه تحصیلی Mystep، جایزه پرستار ملکه سلولیا تنها بخشی از بورسیه های ارائه شده هستند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در سوئد
محل اقامت در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی که در سوئد به دنبال خانه می گردد اولین جایی که تماس میگیرید باید دانشگاهتان باشد. اغلب دانشگاه ها سرویس های اقامتی برای دانشجویان خارجی ارائه میدهند، که شامل فراهم کردن محل سکونت قطعی یا توصیه هایی در مورد یافتن اتاقی برای خودتان ...

بیشتر بخوانید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید

انتظار سرانجام به سررسید. اکنون شما رسماً دارای جایگاهی را در یک دانشگاه سوئد به دست آورده اید. زمان هیجان زده بودن است! در کمتر از چندماه به سوئد خواهیدآمد. در اینجا لیستی از لوازم مورد نیاز که باید آماده کنید را ارائه کرده ایم. ...

بیشتر بخوانید
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم

در این مقاله مراحل روند درخواست برای دوره ی لیسانس و ارشد را در دانشگاه های سوئد را برای شما آورده ایم. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: