مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در Chalmers University of Technology سوئد

تحصیل در Chalmers University of Technology سوئد

دانشگاه صنعتی چالمرز با ارائه آموزش جامع در علوم، مهندسی، فناوری و معماری، یکی از معتبرترین دانشگاه های اسکاندیناوی است و همواره در بین بهترین های جهان قرار دارد. چالمرز یک نام آشنا در سوئد است که به عنوان معتبرترین و شناخته شده ترین دانشگاه در این کشور شناخته می شود.

وقتی در دانشگاه صنعتی چالمرز تحصیل می کنید، بخشی از فرهنگ غنی و متنوعی می شوید که به سال 1829 بازمی گردد.در کنار امکانات و اساتید با کلاس جهانی، صدها باشگاه و انجمن که همه چیز را از بالون سواری، رباتیک و جاز گرفته تا باشگاه های تئاتر و ورزشی ارائه می دهند، زندگی دانشجویی در این دانشگاه مملو از سرگرمی و ماجراجویی است.این جنبه از زندگی دانشجویی عمیقاً در روح چالمرز نهفته است، به طوری که بیش از نیمی از دانشجویان ما در زندگی فرهنگی دانشگاه از این طریق دخیل هستند. و وقتی نوبت به آموزش و تحقیق در چالمرز می‌رسد، متوجه می‌شوید که در رشته خود دقیقا پیشرو هستید. با بیش از دو قرن برتری که به طور کامل با زیرساخت ها و روش های آموزشی مدرن به روز شده است، در اینجا با روش بسیار خاصی برای انجام کارها مواجه خواهید شد.

وقتی که در چالمرز تحصیل می کنید، یاد می گیرید که مستقل فکر کنید و برای مقابله با بزرگترین چالش های پیش روی جامعه، از تغییرات آب و هوا گرفته تا انقلاب دیجیتال، از متدهای مهندسی با روش های نوآورانه استفاده کنید. ما خلاقیت شما را تشویق می کنیم و به اهمیت آزاداندیشی اعتقاد داریم. ما برای تسهیل در دسترس بودن و همکاری بین دانش‌آموزان و معلمان، فضای کلاسیک اسکاندیناوی را دنبال می‌کنیم، فضایی که واقعاً غیررسمی و غیر سلسله مراتبی است، به روش سوئدی. 

شما وقتی در چالمرز تحصیل میکنید علاوه بر تحصیلات در سطح جهانی، این شانس را نیز خواهید داشت که در یکی از خیره کننده ترین و متفاوت ترین شهرهای اروپا زندگی کنید. پردیس ما درست در قلب گوتنبرگ، در ساحل زیبای غربی سوئد - یکی از سبزترین شهرهای جهان، که در اطراف جنگل ها، دریاچه ها، جزایر و رودخانه ها ساخته شده است، واقع شده. اما گوتنبرگ همچنین به خاطر فضای اجتماعی منحصر به فردش - ترکیبی عالی از جذابیت یک شهر کوچک و انرژی یک شهر بزرگ - تحسین میشود. گوتنبرگ که به طور مداوم به عنوان صمیمی ترین و اجتماعی ترین شهر سوئد رتبه بندی می شود، فضایی خودجوش و آرام دارد که آن را از بسیاری از شهرهای دانشگاهی دیگر در اسکاندیناوی و اروپا متمایز می کند.

پایداری، کارآفرینی و برابری جنبه های ضروری هر کاری است که ما در چالمرز آن ها را انجام می دهیم. ما از طریق تکالیف پروژه محور و با تمرکز بر استفاده از دانش نظری برای حل مشکلات فعلی و آینده، تجربه عملی و مشارکتی را ارائه می دهیم. ما با بسیاری از شرکای صنعتی و اجتماعی مرتبط، از جمله غول‌های محلی مانند Volvo ،SKF، و AstraZeneca ارتباط بسیار خوبی داریم و اطمینان می‌دهیم که تحقیقات و آموزش ما همیشه با چالش‌ها و برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی هماهنگ است. فعالیت جهانی ما دانشجویان و کارکنان را از حدود 70 کشور دنیا جذب خود می کند، و ما حدود 40 دوره ی کارشناسی ارشد را به طور کامل به زبان انگلیسی  ارائه میدهیم- که شما را برای یک حرفه ی واقعا بین المللی آماده می کند. 

دانشگاه صنعتی چالمرز یک دانشگاه مهیج و پویا، در شهری زیبا و منحصر به فرد است. شعار امروز ما همان چیزی است که در سال 1829 بود: پیشروی - به جلو. 


رتبه بندی دانشگاه چالمرز سوئد

دانشگاه صنعتی چالمرز درمیان 150 دانشگاه برتر جهان و 50 دانشگاه برتر اروپا قرار دارد.

تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد

وقتی برای دانشگاه صنعتی چالمرز درخواست می دهید، باید توانایی انگلیسی خود را ثابت کنید. این دانشگاه مدرک آیلتس را می پذیرد. حداقل نمره آیلتس برای مقاطع کارشناسی ارشد به طور کلی 6.5 است. این دانشگاه تافل iBT را هم می پذیرد. حداقل نمره عمومی تافل برای مقاطع کارشناسی ارشد 90 است. لطفاً توجه داشته باشید که نمرات انگلیسی مورد نیاز برای پذیرش ممکن است برای دوره های خاص متفاوت باشد. 

هزینه تحصیل در دانشگاه صنعتی چالمرز 

دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا / EEA هستند: 

  • متوسط هزینه تحصیل برای دانش آموزان اتحادیه اروپا / EEA 0 کرون سوئد در سال است.

دانشجویانی که شهروندان خارج از اتحادیه اروپا / EEA هستند: 

  • متوسط شهریه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا / EEA 210400 کرون در سال است که از 140900 کرون تا 1781400 کرون متغیر است. 

شهریه ممکن است برای هر دوره تحصیلی متفاوت باشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در سوئد
محل اقامت در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی که در سوئد به دنبال خانه می گردد اولین جایی که تماس میگیرید باید دانشگاهتان باشد. اغلب دانشگاه ها سرویس های اقامتی برای دانشجویان خارجی ارائه میدهند، که شامل فراهم کردن محل سکونت قطعی یا توصیه هایی در مورد یافتن اتاقی برای خودتان ...

بیشتر بخوانید
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم

در این مقاله مراحل روند درخواست برای دوره ی لیسانس و ارشد را در دانشگاه های سوئد را برای شما آورده ایم. ...

بیشتر بخوانید
شرایط کار در سوئد
شرایط کار در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی در سوئد، شما عملاً اجازه ی کار کردن در طول تحصیل را دارید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: