مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل طراحی لباس در ایتالیا

تحصیل طراحی لباس در ایتالیا

دوره های طراحی لباس برای کسانی در نظر گرفته شده است که علاقمند به پیشرفت شخصی خودشان هستند، خواه در دوره‌های حضوری شرکت کنید یا آنلاین، انواع مختلفی از زمینه‌های دروس تخصصی وجود دارد. دوره‌های مد برای کسانی است که علاقمند به لباس های شیک و زیبا و همچنین برای  کسانی که از استفاده  از تخیلات و استعداد برای ایجاد این لباس‌ها، کلاه ها و کفش ها و همه انواع لباس های منحصر به فرد لذت می‌برند. دوره مد چگونگی ارتباط مد با سایر مفاهیم مانند سبک، طراحی مد و مجموعه‌ها و همچنین صنعت مد و روزنامه‌نگاری را بررسی خواهد کرد. اگر عاشق مد و طراحی هستید و می خواهید که دوره های مربوط به آنها را در خارج بگذرانید، ما سه دلیل خوب برای شما خواهیم آورد که چرا باید طراحی و مد را در ایتالیا بخوانید.

 پرچمدار تاریخی و پیشگام فعلی

 ایتالیا مرکز بیشتر نشان های تجاری و مشهور طراحی و مد است.  این کشور قرن ها از زمان شاهکارهای معماری قدیم روم تا قهرمانان معاصری مانند جیو پونتی و رنزو پیانو، از خانواده های با قدمت صد ساله در کار چرم و کفش سازی تا نمادهای مدرن  مد مانند گوچی و مزاگامو در این عرصه پیشگام بوده است. در طول دهه‌های گذشته ایتالیا سردمدار چندین جنبش در سطح ملی و بین‌المللی بوده که روی هنر و طراحی تاثیر داشته است جنبش هایی مانند آینده گرایی، خردگرایی، ایتالیای قرن بیستم، هنر ضعیف، همراه با چهره‌های درخشانی مانند مارینتی، تراگونی، سیرونی و پیستولت.

نمایشگاه ها و برنامه های معتبر بین المللی

 ایتالیا میزبان برنامه های شگفت انگیز مربوط به دنیای طراحی و مد است که نمایشگاه بین المللی چرم و خز و نمایشگاه مبلمان میلان، نمایشگاه بین المللی نساجی گرانقیمت ایتالیا، نمایش خانگی بین المللی و نمایشهای مد Pitti Immagine و هفته مد میلان و فندی ودولچه گابانا را می توان از میان بسیاری از انها نام برد. همچنین نمایشگاه های زیبایی مانند گالری لباس در کاخ پیتی در فلورانس و موزه طراحی و هنر در میلان که نمی‌توانیم از آنها غافل شویم.

بهترین مدارس طراحی و مد به اضافه فرصت های شغلی

 ایتالیا بهترین مدارس طراحی و مد را در شهرهای مختلف دارد و می‌توانید از بین دوره‌های مختلف، کارگاه های کوتاه مدت، دوره های تابستانی، دوره های بلند مدت و برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را از بین آن ها  انتخاب کنید. Studiainitalia نماینده رسمی دو مدرسه مشهور در میلان است به نام‌های آکادمی راموس و اکادمی جدید هنرهای زیبا (NABA) که هر دو در میان 60 مدرسه برتر طراحی و مد در جهان قرار دارند. آنها دوره هایی مانند کارشناسی ارشد طراحی، مد و طراحی زیورآلات و فروش کالاهای لوکس، طراحی داخلی و طراحی ماشین و طراحی تجاری و سایر دوره ها را ارائه می‌کنند. اگر می‌خواهید طراحی داخلی یا ویترین چینی را در فلورانس ادامه دهید این شرکت همچنین دوره‌های 24،48، 72،96 ساعته را ارائه می‌دهد که به شما این اجازه را می دهد که ساعت های خود را در تعداد هفته های مورد نظر خودتان تقسیم کنید. این دوره ها بسیار کاربردی و عملی هستند که توسط استادکاران محلی که به زنده نگهداشتن سنت‌های قدیمی ایتالیا علاقه مند هستند، تدریس می شوند.

شرایط تحصیل طراحی لباس در ایتالیا

مد یکی از برترین صنایع کشور ایتالیا است و همین مسئله افراد زیادی را به سمت این کشور جذب می کند و تحصیل در این رشته تحصیلی برای بسیاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد دارید در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی کشور ایتالیا مشغول به تحصیل رشته طراحی لباس شوید، باید حتما از شرایط این امر کاملا آگاه باشید. طراحی لباس در ایتالیا یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود؛ زیرا کشور ایتالیا در صنعت مد و طراحی لباس بیش از چندین قرن سابقه دارد و در بخش های مختلف این زمینه پیشرو می باشد. ایتالیا در زمینه های مختلف مد و طراحی لباس در طول تاریخ تاثیرات زیادی داشته است و باعث توسعه این صنعت در سطح جهانی شده است.

دانشجویان و متقاضیان خارجی به دلیل بالا بودن سطح آموزش در رشته طراحی مد و لباس در کشور ایتالیا، تحصیل در دانشگاه های این کشور را در اولویت قرار می دهند. تحصیل طراحی لباس در این کشور به صورت پارت تایم، فول تایم، کارگاهی، عملی، تئوری و دوره های تابستانه امکان پذیر می باشد و دانشجویان بین المللی می توانند از تمامی این شرایط جهت تحصیل طراحی لباس و مد در دانشگاه ها بهره مند شوند. اکثر کشورهای مختلف دنیا که در صنعت مد و همچنین فشن فعالیت دارند، صنعت مد و طراحی لباس کشور ایتالیا را الگوی کار خود قرار می دهند؛ زیرا همانطور که گفته شد، کشور ایتالیا در صنعت مد و طراحی لباس پیشرو می باشد و دانشجویان می توانند با تحصیل در دانشگاه های این کشور تبدیل به طراحان حرفه ای لباس شوند و پروژه های کاری مختلف را با درست ترین شکل ممکن مدیریت کنند.

شرکت در دوره های تحصیل طراحی لباس در ایتالیا

جهت شرکت در دوره های تحصیل و آموزش طراحی لباس در دانشگاه های کشور ایتالیا متقاضیان و دانشجویان بین المللی باید شرایط خاصی را دارا باشند. دانشجویان و متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی معتبر (آیلتس) با حداقل نمره 5.5 و یا مدرک زبان تافل با حداقل نمره 68 ارائه دهند. در صورت نیاز، دانشجویان می توانند قبل از شروع دوره تحصیلی خود در دوره های آموزشی زبان نیز شرکت کنند. علاوه بر مدرک زبان معتبر و رسمی، ارائه مدرک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی معادل سازی شده الزامی می باشد.

دانشجویان باید با ارائه این مدرک ثابت کنند که دوره تحصیلی متوسطه (دبیرستان) را با نمرات بالا به اتمام رسانده اند و دانش و علم کافی جهت شرکت در دوره های تحصیلی دانشگاهی را دارا می باشند. دانشجویان برای شرکت در برنامه های تحصیلی طراحی لباس یک دانشگاه باید سابقه ثبت نام و شرکت در برنامه های تحصیلی سایر دانشگاه ها را نداشته باشند. سپری کردن دوره آموزشی هنر نیز یکی از مهم ترین شروط برای حضور در دوره های تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه های این کشور به شمار می رود.

دانشجویان و متقاضیان با شرکت در دوره های تحصیل طراحی لباس در دانشگاه قادر خواهند بود تا کیف، کفش، کمربند، کلاه و انواع مختلف پوشاک را طراحی و دیزاین کنند. در دوره ها و برنامه های تحصیلی این رشته به دانشجویان و متقاضیان در زمینه های مدیریت پروژه های طراحی و تولید محصولات آموزش های کافی ارائه می شود.

تحصیل در دانشگاه های طراحی لباس در ایتالیا

در مراکز و دانشگاه های کشور ایتالیا دانشجویان و متقاضیان اروپایی و بین المللی می توانند در بهترین و با کیفیت ترین برنامه های تحصیلی در رشته طراحی لباس شرکت کنند. تحصیل در دوره Undergraduate در مراکز تحصیلی این کشور در رشته طراحی لباس حداقل سه سال طول می کشد و دانشجویان می توانند تنها با کسب مدرک لیسانس از معتبرترین مراکز تحصیلی کشور ایتالیا به راحتی وارد بازار و صنعت طراحی لباس و مد جهانی شوند. همچنین لازم به ذکر می باشد که طراحی لباس در مراکز آموزشی این کشور در سطوح و مقاطع بالاتر نیز برای تمام متقاضیان و دانشجویان امکان پذیر می باشد.

تحصیل طراحی لباس در POLIMODA FASHION SCHOOL

یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تحصیلی خصوصی جهت تحصیل طراحی لباس (Fashion Design) در کشور ایتالیا POLIMODA FASHION SCHOOL می باشد. این مرکز تحصیلی در سال 1986 میلادی در فلورانس تاسیس شده است و عضو بنیاد بین المللی موسسات فناوری مد می باشد. دانشجویان و متقاضیان تحصیل رشته طراحی لباس می توانند در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت که شامل برنامه های تحصیلی فول تایم و پارت تایم در مقاطع تحصیلی Undergraduate و Postgraduate می شود شرکت کنند. POLIMODA FASHION SCHOOL شامل سه پردیس می شود و لازم به ذکر است که بیش از 2300 دانشجو در این پردیس ها مشغول به تحصیل می باشند. دپارتمان های اصلی این مرکز تحصیلی عبارتند از:

  • دپارتمان طراحی مد و لباس
  • دپارتمان تجارت مد و لباس
  • دپارتمان آموزش های هنری
  • دپارتمان طراحی مدیریت

تحصیل طراحی لباس در università iuav di venezia


با تحصیل در دوره سه ساله طراحی لباس در دانشگاه ونیز، دانشجویان می توانند تبدیل به یک طراح لباس و مد حرفه ای شوند. شرکت در برنامه های تحصیلی طراحی مد در این دانشگاه موجب افزایش مهارت های دانشجویان و متقاضیان در زمینه های طراحی، ایجاد و ایجاد سبک های جدید مد می شود. دانشجویان می توانند با تحصیل در این دانشگاه خلاقیت خود را در زمینه طراحی لباس و مد افزایش دهند و تبدیل و تکنسین های تخصصی شوند، از اصلی ترین موضوعات تحصیل طراحی لباس در این دانشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی لباس در università iuav di venezia
سال اول سال دوم سال سوم
ضوابط طراحی مد، شکل دهی و حالات انسانی
بازاریابی مد نشانه شناسی لباس
روش تحقیق پکجینگ مدلینگ و تکنیک های آن 3
مجموعه سازی 1
مجموعه سازی 2 مجموعه سازی 3
مدلینگ و تکنیک های آن 1 ADFS برندسازی مد
ساخت گرافیکی با استفاده از کامپیوتر
فضا سازی فنی ارائه آلبوم نهایی

ویزای تحصیلی ایتالیا

ایتالیا برای تحصیل با داشتن بورسیه های مختلف و اجازه ی کار حین تحصیل تا 20 ساعت در هفته مقصدی محبوب در دنیا است. برای تحصیل در رشته های انگلیسی زبان، حداقل سطح مورد پذیرش B2 است و برای رشته های ایتالیایی زبان، داشتن مدرک حداقل B2 ایتالیا است، مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا به شرح زیر است:

  • پرداخت اپلیکیشن فی
  • ثبت نام در سایت universitaly.it
  • تکمیل فرم ویزای تحصیلی
  • نامه ی پذیرش از دانشگاه
  • 2 قطعه عکس
  • اصل پاسپورت + فتوکپی صفحه اول
  • اثبات تمکن مالی
  • مدرک زبان
  • مشخص کردن محل اقامت
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی سوء پیشینه
  • کپی بلیط یا رزرو بلیط هواپیما به نام متقاضی
  • بیمه
  • ترجمه ی مدارک به زبان ایتالیایی


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج دانشگاه برتر ایتالیا
پنج دانشگاه برتر ایتالیا

در مجموع 30 دانشگاه در ایتالیا در رده بندی دانشگاهای جهان قرار دارند که از این تعداد 12 دانشگاه آن در 500رتبه برتر جهان قرار دارند. ...

بیشتر بخوانید
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان خارجی است، نه‌فقط بدلیل فضای چند فرهنگی موجود در آن، بلکه به این دلیل که این کشور دارای دانشگاه‌های دولتی و خصوصی فوق‌العاده‌ای است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا
تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا

ایتالیا، ترکیب کاملی از کیفیت بالای زندگی و هزینه‌های ارزان زندگی است.زندگی در ایتالیا، رویایی است که می‌تواند برای همه به تحقق بپیوندد ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: