مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل ارشد طراحی داخلی دانشگاه Zuyd  هلند

تحصیل ارشد طراحی داخلی دانشگاه Zuyd هلند

در دوره ی ارشد طراحی داخلی هلند (Master Interior Architecture) خواهید آموخت چگونه یک مفهوم برای یک فضا بر اساس ایده ها و دیدگاه هنری خود بسازید و آن مفهوم را درک کنید. بخش مهم این است که چگونه نظرات خود را به عنوان یک جز اساسی در طراحی معماری ارائه دهید. در هر کار از شما خواسته می شود که بین کار خود و دیگران، و بین کار خود و مخاطب ارتباط برقرار کنید.

  • مکان: ماستریخت
  • مدت زمان: 2 سال
  • زبان انگلیسی
  • شهریه: 1000 یورو

چه چیزی باعث می شود یک مکان خاص باشد؟ آیا به خاطر زاویه خاص ورود نور از پنجره های شیشه ای به اتاق است؟ مواد و رنگ صندلی ها، میزها، پرده ها، دیوارها، کف زمین چه طور؟ صداهای خاص اتاق؟ بوی چیزها؟ مردم …؟ همه ی این جنبه های پدیدارشناختی اتمسفیر داخلی اتاق را تعیین می کند. طراحی داخلی در دوره ی ارشد معماری داخلی (Master Interior) یک ظرافت یا جنبه کوچک از علم معماری نیست، بلکه نگرشی اساسی نسبت به جهان پیرامون است. هسته اصلی این دوره ی تحصیلی بر این اساس متمرکز است که یک مکان را در تمام مظاهر آن درک کنیم، قبل از اینکه بخاطر تغییر نیازها شروع به ایجاد تغییرات در مکان کنیم. 

مدرک ارشد طراحی داخلی هلند

به طور کلی، شما حدود 20 ساعت در هفته در این آکادمی تحصیل و کار خواهید کرد. علاوه بر این، شما باید هفته ای حدود 20 ساعت در خانه درس بخوانید. وقتی دوره را با موفقیت به پایان برسانید، مدرک کارشناسی ارشد هنر را دریافت خواهید کرد. این مدرک توسط اتحادیه معماران داخلی هلند (bni) به رسمیت شناخته شده است و شما می توانید پس از یک دوره تمرین دو ساله در Foundation Architect Register (Stichting Bureau Architectenregister) ثبت نام کنید. این دوره کارشناسی ارشد با متخصصان برجسته ای کار می کند: معماران، معماران داخلی، متخصصین سایر زمینه ها مانند مورخان هنر، برای ارتباط بیشتر با جدیدترین پیشرفت ها، و استفاده از دستاوردهای آنان در این زمینه ها و تجربه حرفه ای.

محل برگزاری ارشد طراحی داخلی هلند

آکادمی معماری در یک عمارت زیبا و مرمت شده سابق در مرکز شهر ماستریخت قرار دارد. این ساختمان به فرهنگستان هنرهای زیبا متصل است و آنها امکانات خود را به اشتراک می گذارند.

ساختار مطالعه ارشد طراحی داخلی هلند

در طی دو سال تحصیل در ماستریخت، این فرصت را خواهید یافت که مهارت های طراحی، تفسیر شخصی از موقعیت حرفه ای و استعداد هنری خود را تعمیق ببخشید. شما بر اساس تحقیقات کاربردی خود دانش، بینش و مهارت های موضوعی را بدست خواهید آورد. همچنین شما در پروژه های مشارکتی سهم فعال خواهید داشت.




شرایط پذیرش ارشد طراحی داخلی هلند

در صورت داشتن مدرک لیسانس در طراحی معماری یا دوره ی کارشناسی دیگر، شما شرایط ورود را دارا هستید. علاوه بر این شما باید توانایی های مورد نظر را داشته باشید. برای ارزیابی اینکه آیا صلاحیت های ورودی مورد نظر را دارید، از شما دعوت می کنیم روش پذیرش را شروع کنید. اولین قدم ثبت نام در Studielink است. سپس شما را به شروع مراحل پذیرش هدایت خواهیم کرد.

روش پذیرش ارشد طراحی داخلی هلند

به محض دریافت فرم درخواست شما، شما را برای مراحل پذیرش هدایت می کنیم، که شامل مراحل زیر است:

  • انتخابی بر اساس انگیزه نامه، دیپلم و نمونه کارها دیجیتال.
  • مصاحبه انگیزشی و ارزیابی نمونه کارها.
  • یک تکلیف عملی.

هنگامی که مرحله پیش انتخاب را پشت سر می گذارید (1) دانشگاه شما را برای ارزیابی ورودی دعوت می کند. با توجه به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مصاحبه های ارزیابی آنلاین را ترتیب خواهیم داد. پس از شروع روش انتخاب، اطلاعات دقیق دریافت خواهید کرد. در طول این مصاحبه شما در مورد مناسب بودن برنامه مورد آزمایش قرار می گیرید. می توانید نمونه کارهایی را که در کارنامه خود دارید به کمیته پذیرش نشان دهید و در مورد آنها بحث کنید. قسمت آخر یک کار عملی است که توسط کمیته پذیرش تنظیم شده است (3).

مهلت پذیرش ارشد طراحی داخلی هلند

  • اگر دانشجوی غیر اتحادیه اروپا هستید، باید قبل از 1 ژوئن 2021 اقدام کنید.
  • اگر دانشجوی اتحادیه اروپا هستید، باید قبل از 1 ژوئیه 2021 اقدام کنید.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: