مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل کارشناسی موسیقی در دانشگاه Zuyd هلند

تحصیل کارشناسی موسیقی در دانشگاه Zuyd هلند

آیا رویای داشتن یک حرفه موسیقیایی را در سر می پرورانید؟ در Conservatorium Maastricht استعداد موسیقی خود را توسعه می دهید و خود را برای یک حرفه بین المللی آماده می کنید. شما می توانید از میان موسیقی کلاسیک یا جاز انتخاب کنید. هر دو برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی تدریس می شود و دانشجویان زیادی را از خارج از کشور جذب می کند. همچنین مدرسین (مهمان) از سراسر جهان می آیند. همه این ها سبب شده یک محیط پویا و خلاقیت محور برای تمامی دروس، کنسرت ها و پروژه های بین المللی ایجاد شود.

  • مکان: ماستریخت
  • مدت زمان: 4 سال، از سپتامبر شروع می شود
  • زبان انگلیسی
  • آخرین مهلت درخواست: 25 فوریه
  • شهریه: 8300 یورو

تحصیل موسیقی کلاسیک هلند

گروه موسیقی کلاسیک یک جمع بسیار صمیمی است. همه ما برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می کنیم: این که دانش آموزان ما در یک فضای دوستانه شکوفا شوند، به نوازندگان عالی تبدیل شوند که انرژی و خلاقیت آنها سهم ارزنده ای در دنیای موسیقی بین المللی و جامعه داشته باشد. ساخت موسیقی در هسته اصلی برنامه است. رابطه استاد و شاگردی یکی از اصلی ترین عوامل پیشرفت هنری شماست؛ معلم اصلی شما به عنوان استاد و مربی در درس اصلی و همچنین آموزش ارکسترال و موسیقی مجلسی به شما کمک خواهند کرد. همه سازهای ارکسترال، پیانو، ارگ و گیتار به عنوان موضوعات اصلی ارائه می شوند. 

دوره تحصیل موسیقی کلاسیک هلند

هدف دوره ی کارشناسی موسیقی کلاسیک این است تا با استفاده از روش های آموزشی که تا حد ممکن عملی و فعال است، تعادلی مناسب بین مهارت فنی و خلاقیت، رشد حرفه ای و هنری، نظریه و عمل ارائه دهد. دانش آموزان با همكاری معلمان خود، با یكدیگر و در تماس مرتب با دنیای حرفه ای، به نوازندگان با ارزش و شایسته تبدیل می شوند. این برنامه درسی شامل ابزارشناسی، آواز، ترکیب، نظریه موسیقی و رهبری ارکستر و تخصص شما است. کلاسهای ارشد، پروژه های (ارکستر)، اپرا، مکان های کارآموزی و موارد دیگر وجود دارد. در مطالعات آوازی، تمرکز زیادی بر اپرا وجود دارد.

چشم انداز شغلی تحصیل موسیقی کلاسیک هلند

شما برای حرفه تکنوازی، عضویت یک گروه ارکسترال، آهنگساز، نوازنده گروه کر، یا معلم آماده هستید. یا اینکه در یک شرکت موسیقی، استودیوی ضبط صدا یا آژانس کنسرت کار خواهید کرد.




تحصیل موسیقی جاز هلند

نواختن جاز نیاز به خلاقیت دارد. توانایی دیدن فراتر از مرزهای خود. رها کردن و سپس کنترل مجدد. جاز بداهه نوازی به هر شکلی است. گروههایی با طیف گسترده ای از سبک ها به صورت هفتگی تمرین می کنند. شما می توانید در Big Band، گروه کر جاز، گروه جازلیک یا یک گروه Latin Band شرکت کنید. برای نواختن در مکان ها، مسابقات و جشنواره های ملی و بین المللی، جاز گزینه ی مناسبی است. 

دوره موسیقی جاز هلند

آهنگسازی، تنظیم، ساخت موسیقی اصیل قسمت مهمی از برنامه است. ساخت موسیقی گروهی، هسته اصلی برنامه است. کادر آموزشی بین المللی شما را به خلاقیت و خیال پردازی تشویق می کنند و شما را به توسعه سبک خود ترغیب می کنند. این امر از طریق دروس منظم و همچنین روزهای تم ویژه، کارگاه ها، پروژه ها و کلاسهای مستر حاصل می شود که در طی آن دانش آموزان سبک خاص، نوازنده یا گروه، ریتم یا مفهومی را کشف می کنند. شما به یک موسیقی دان همه کاره، خلاق، و همه جانبه جاز تبدیل می شوید.

پذیرش دوره موسیقی در هلند

اگر می خواهید در Zuyd تحصیل کنید، ابتدا باید از طریق Studielink ثبت نام کنید. این وب سایت برنامه ملی برای آموزش عالی در هلند است. این برنامه به زبان های انگلیسی و آلمانی نیز موجود است. اگر شما در هلند مقیم نباشید، درخواست شرکت در یک دوره ی تحصیلی ممکن است بسیار متفاوت باشد. ما خوشحالیم که در طی مراحل درخواست به شما کمک خواهیم کرد و به هر سوالی که دارید پاسخ خواهیم داد. 

مرحله 1: در Studielink ثبت نام کنید

اگر می خواهید در Zuyd تحصیل کنید، ابتدا باید از طریق Studielink ثبت نام کنید. این وب سایت برنامه ملی برای آموزش عالی در هلند است که به زبان های انگلیسی و آلمانی نیز موجود است. برای ثبت نام (یا لغو ثبت نام خود) می توانید 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به Studielink دسترسی پیدا کنید. در برخی موارد، شما همچنین باید در خود دوره تحصیلی نیز ثبت نام کنید، به عنوان مثال اگر شرایط پذیرش اضافی وجود داشته باشد.

اگر مقیم هلند هستید:

  • با کد DigiD شخصی خود وارد شوید. اگر هنوز کد DigiD ندارید، می توانید یک کد را در DigiD درخواست کنید. برای پردازش درخواست شما پنج روز کاری وقت بگذارید.

اگر در هلند اقامت ندارید:

  • از طریق Studielink نام کاربری و رمز عبور خود را درخواست کنید.
  • 'درخواست ثبت نام جدید' را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مرحله 2: ارائه اسناد درخواست

Zuyd درخواست شما را از Studielink به طور خودکار دریافت می کند و پردازش آن را آغاز می کند. از طرف Zuyd ایمیلی دریافت می کنید که از شما می خواهد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را ارائه دهید. این اسناد شامل موارد زیر است: 

  • کپی پاسپورت
  • اگر هنوز فارغ التحصیل نشده اید، دیپلم رسمی و ریزنمرات یا لیست فعلی نمرات را ارائه دهید
  • گواهی مهارت انگلیسی زبان شما (آیلتس: 6.0 ،TOEFL ، TOEIC یا کمبریج).
  • ایمیلی که از Zuyd دریافت خواهید کرد دقیقاً به شما می گوید که چه مدارکی را باید ارسال کنید.
  • پول کافی در حساب بانکی خود داشته باشید 
  • هر ساله، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا باید مدارک کتبی درباره توانایی خود برای زندگی و تحصیل در هلند را به مقامات محلی ارائه دهند. این بدان معنی است که شما باید حداقل 8000 یورو در حساب بانکی هلند در اختیار داشته باشید.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: