مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
5 بیزینس اسکول برتر در هلند

5 بیزینس اسکول برتر در هلند

آسیاب بادی، زمین‌های پُر از گل لاله و دوچرخه، اولین چیزهایی هستند که با بُردن نام هلند، به ذهن انسان می‌آید. این کشور کوچک به داشتن کانال‌های خود و سازگاری با محیط‌ زیست مشهور شده و تبدیل به یک مقصد عالی برای داشتن یک تعطیلات خوب شده است. با این حال، فریب وسعت کوچک هلند را نخورید. اقتصاد هلند، جزو قدرتمندترین اقتصادهای جهان است. این کشور با داشتن اقتصاد قوی و رشد پیوسته‌ی اقتصادی، کشوری مناسب برای تحصیل در رشته‌های مرتبط با کسب و کار و مدیریت است. در این مقاله، بهترین دانشکده‌های بازرگانی هلند را معرفی می‌کنیم.

بهترین دانشکده‌های بازرگانی در هلند

دانشکده‌ی مدیریت روتردام (RSM)- دانشگاه اراسموس

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد، MBA و دکترا

زبان آموزش: دوره‌ی کارشناسی (انگلیسی، هلندی)، دوره‌ی کارشناسی ارشد (انگلیسی، هلندی)، MBA (انگلیسی)، دکترا (انگلیسی)

با داشتن عملکردی درخشان در رتبه‌ بندی‌های جهانی، دانشکده‌ی مدیریت روتردام در دانشگاه اراسموس، در این مقاله رتبه‌ی اول را کسب کرده است. RSM از هر جنبه برجسته است و رتبه‌ بندی‌های آن، خود گواه این ماجراست. دانشکده‌ی مدیریت روتردام در رتبه‌ بندی QS، رتبه‌ی 17 را به‌خود اختصاص داده و تائیدیه‌‌های معتبر Triple Crown را از AACSB، AMBA و EQUIS دریافت کرده است. در نتیجه، دانشکده‌ی مدیریت روتردام، بهترین دانشکده‌ی بازرگانی هلند است.

RSM به‌عنوان خلاق‌ترین و بین‌المللی‌ترین دانشکده‌ی بازرگانی اروپا مشهور است و دانشجویان خود را آموزش می‌دهد تا به رهبرانی مسئولیت‌پذیر تبدیل شوند. با داشتن پیوندهای قوی با مشاغل و کسب و کارها، دانشجویان در RSM فرصت کسب تجربه‌ی کاری از طریق کارآموزی را پیدا می‌کنند. با داشتن ماموریت تبدیل شدن به 'یک نیروی تغییر مثبت'، دانشکده‌ی مدیریت روتردام همچنان به ارائه‌ی آموزش و انجام تحقیقات برجسته برای تربیت رهبران آینده و جامعه می‌پردازد.

دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM)- دانشگاه تیلبورگ

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

زبان آموزش: دوره‌ی کارشناسی (انگلیسی، هلندی)، دوره‌ی کارشناسی ارشد (انگلیسی) و دوره‌ی دکترا (انگلیسی)

دانشکده‌ی بعدی در این فهرست، دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت تیلبورگ (TiSEM) در دانشگاه تیلبورگ است. TiSEM، یک دانشکده‌ی بازرگانی برتر در رتبه‌ بندی موضوعی QS است و در فهرست Times Higher Education، جزو 50 دانشکده‌ی برتر قرار دارد. اولویت‌های TiSEM، خلاقیت، نوآوری و ایجاد پیوند با مشاغل و کسب و کارهاست. تحقیقات در این دانشکده به بالاترین استانداردهای خود رسیده و قصد آن، ایجاد دانش و آگاهی‌های جدید مرتبط با جهان حقیقی است. داشتن ارتباط آموزشی با بقیه‌ی موسسات جهان، امکان تبادل دانش، همکاری‌های تحقیقاتی و ایجاد فرصت‌های بین‌المللی برای دانشجویان را فراهم کند.

با وجود چنین عملکرد برجسته‌ای در رتبه‌ بندی‌های جهانی و امکان تحقیقات عالی، مدرسه‌ی اقتصاد و مدیریت تیلبورگ، مطمئناً گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به‌دنبال کسب دانش در این شاخه هستند.

دانشکده‌ی بازرگانی آمستردام (ABS)- دانشگاه آمستردام

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد، MBA و دکترا

زبان آموزش: دوره‌ی کارشناسی (انگلیسی)، دوره‌ی کارشناسی ارشد (انگلیسی، انگلیسی و هلندی)، MBA (انگلیسی، هلندی) و دکترا (انگلیسی).

سومین دانشکده‌ی بازرگانی در این فهرست، دانشکده‌ی بازرگانی آمستردام در دانشگاه آمستردام است. ABS به‌ عنوان یکی از 100 دانشکده‌ی برتر بازرگانی در جهان، کیفیت را در هر بخش آموزشی خود در اولویت قرار داده و این کیفیت توسط تائیدیه‌های دریافت شده گواهی می‌شود، زیرا ABS دارنده‌ی تائیدیه‌ی معتبر Triple Crown است، رویدادی که فقط 102 دانشکده‌ی بازرگانی در جهان از آن برخوردار هستند.

از طریق آموزش در ABS، دانشجویان نه‌ فقط تحصیلات عالیه دریافت می‌کنند، بلکه به ذهنیت بین‌ المللی و کارآفرینی نیز دست پیدا می‌کنند. از طریق برقراری ارتباط با شرکت‌ها، ABS استعدادها را به شرکت‌ها پیوند می‌دهد و به متخصصان شاغل، آموزش‌های بیشتری ارائه می‌دهد که این مسئله، این دانشکده را به یکی از برترین دانشکده‌های بازرگانی هلند تبدیل می‌کند. با کیفیت تحقیقات و آموزش خود که توسط تائیدیه‌ها و رتبه‌ بندی‌های بین‌المللی شناخته شده، دانشکده‌ی بازرگانی آمستردام همچنان به آموزش و تحقیق با بالاترین کیفیت و استاندارد ادامه می‌دهد تا دانشجویان خود را برای آینده کاملاً آماده ساخته و جهان را به‌ سمت بهتر شدن سوق دهد.




دانشکده‌ی اقتصاد و تجارت (FEB)- دانشگاه خرونینگن

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

زبان آموزش: دوره‌ی کارشناسی (انگلیسی، هلندی)، دوره‌ی کارشناسی ارشد (انگلیسی، هلندی) و دکترا (انگلیسی)

دانشکده‌ی اقتصاد و تجارت دانشگاه خرونینگن، خود را به ایجاد و اشتراک دانش و آگاهی در این حوزه متعهد می‌داند. بین‌ المللی‌ سازی، یک استراتژی مهم در این دانشکده است. بسیاری از دوره‌های تحصیلی ارائه شده به دانشجویان خارجی، به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و دوره‌های تحصیلی مشترک برای افزایش احتمال اشتغال دانشجویان، وجود دارد. با داشتن روابط قوی با شرکت‌ها، دانشکده‌ی اقتصاد و تجارت دانشگاه خرونینگن، پُلی بین دانشگاه و دنیای تجارت است و این امکان را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا تحقیقاتی انجام دهند که با زندگی واقعی مرتبط و عملی باشد. دانشجویان بااستعداد این دانشگاه، همچنین از این فرصت برخوردار هستند که با استفاده از فرصت‌های بی‌شمار کارآموزی، نظریه‌های خود را اجرایی کنند. با داشتن دوره‌های تحصیلی و آموزشی عالی، تحقیقات برجسته و ذهنیت و نگاه جهانی، دانشکده‌ی اقتصاد و تجارت دانشگاه خرونینگن قطعاً جایگاه خود را به‌عنوان یک دانشکده‌ی برتر بازرگانی حفظ کرده است.

دانشکده‌ی تجارت و اقتصاد (SBE)- دانشگاه ماستریخت

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

زبان آموزش: کارشناسی (انگلیسی، انگلیسی و هلندی)، کارشناسی ارشد (انگلیسی) و دکترا (انگلیسی)

ما این فهرست را با دانشکده‌ی تجارت و اقتصاد دانشگاه ماستریخت به‌پایان می‌رسانیم. با استفاده از روش یادگیری مبتنی بر مسئله، دانشجویان در این دانشکده یاد می‌گیرند که با مسائل جهان حقیقی مواجه شده و آن‌ها را حل کنند، به‌ عنوان یک تیم با هم کار کنند و به‌ شکل تعاملی یاد بگیرند. این روش آموزش، مهارت‌های دانشجویان را توسعه می‌دهد و آن‌ها را برای آینده‌ی خود در دنیای تجارت و کسب و کارها بهتر آماده می‌سازد.

با بیش از 140 دانشگاه در سراسر جهان که با این دانشگاه همکاری می‌کنند، SBE فعالانه در برنامه‌های تبادل دانشجو شرکت می‌کند. صدها دانشجو برای تبادل تجربه از دانشگاه‌های دیگر به این دانشگاه می‌آیند و SBE نیز صدها نفر از دانشجویان خود را برای گسترش اُفق دید و رشد فردی و حرفه‌ای، به دانشگاه‌های دیگر می‌فرستد. دانشکده‌ی تجارت و اقتصاد دانشگاه ماستریخت، به‌عنوان یکی از دانشکده‌های تجاری که دارای تائیدیه‌ی Triple Crown از AACSB، AMBA و EQUIS است، متخصصان ماهر و توانمند زیادی را آموزش داده و خلاقیت و نوآوری را در تمام بخش‌های آموزش خود تضمین می‌کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: