مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
خدمات سلامت در مالزی برای دانشجویان

خدمات سلامت در مالزی برای دانشجویان

بیمه دانشجویی در مالزی

حالا باید با سیستم خدمات بهداشتی درمانی مالزی آشنا شوید. به طور کلی دو ارائه دهنده ی خدمات درمانی وجود دارد: خصوصی و دولتی و هرکدام با قیمت های متفاوتی عرضه میشوند. برای اعطای ویزای دانشجویی به دانشجویان خارجی در مالزی ، این دانشجویان باید بر اساس شرایط زیر از نظر پزشکی بیمه شوند:

1 ) طرح بیمه ی درمانی باید به صورت محلی خریداری شود

2) طرح بیمه ی درمانی باید در تمام مدت تحصیل اعتبار داشته باشد 

پوشش بیمه درمانی مالزی

پوشش بیمه ی درمانی به پرداخت هزینه های درمانی کمک میکند و به شما اطمینان خاطر میدهد تا بتوانید روی موارد مهم دیگر از جمله تحصیلتان تمرکز کنید. 

بیمه دانشجویی در مالزی
نوع بیمه نوع محصول/پوشش تعریف
بیمه ی دانشجوی بین المللی - این خط مشی ها حداقل شرایط پوشش تعیین شده توسط وزارت آموزش عالی ( MOHE ) را برای پوشش مسائلی که دانشجویان با آنها مواجه میشوند را برآورده میکنند.
بیمه ی پزشکی /درمانی کارت های پزشکی آرامش خاطر داشته باشید چون عمده ی هزینه های پزشکی با کارت پزشکی پوشش داده میشوند که تا 100 % قبض های پزشکی شما را پرداخت میکند.
بیمه ی پزشکی /درمانی بیماری وخیم برنامه ریزی شده برای امنیت مالی در صورت رخ دادن شرایط پزشکی غیر منتظره و جدی که نیاز به درمان های پزشکی گران قیمت دارد.
بیمه مراقبتی بیمه ی مسافرتی هنگام سفر از خود در برابر تصادفات، تاخیردرپرواز و مشکلات پیش بینی نشده محافظت کنید
بیمه مراقبتی حوادث شخصی پوششی که به شما امکان میدهد بدون نگرانی درمورد هزینه ها و دوره ی نقاهت بر روی بهبودی خود تمرکز کنید

داشتن بیمه ی درمانی برای هر دانشجویی که وارد مالزی میشود اجباری است . همه ی دانشجویان خارجی باید تحت پوشش یک بیمه ی پزشکی درمانی که به صورت محلی خریداری شده ، باشند . اگر تاریخ ورودتان به مالزی را موسسه ی خود اطلاع دهید ، به محض ورود بیمه خواهید شد. 




انواع بیمه های پزشکی در مالزی

یک دانشجوی بین المللی میتواند از طریق موسسه ی آموزشی خود یکی از بیمه های پزشکی زیر را انتخاب کند: 

1) Etiqa Family Takaful Berhad (EFTB)

2) Great Eastern Tkaful Berhad (GETB)

3) The Pacific Insurance Berhad (TPIB)

موسسات آموزش عالی در مالزی مجاز به برقراری ارتباط مستقیم با بیمه کنندگان برای ارائه ی بیمه ی پزشکی به دانشجویان بین المللی هستند. بسته های ارائه شده به این ترتیب، کاملا  الزامات تعیین شده توسط وزارت آموزش عالی (MOHE) را برآورده میکنند. اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ارائه شده و حق بیمه ی قابل اعمال برای هرکدام را از طریق موسسه ی خود کسب کنید. 

ارائه کننده قابل اعتماد خدمات درمانی 

سرمایه گذاری مستمر مالزی در خدمات درمانی باعث شده تا فناوری و خدمات پزشکی یکی از صادرات کلیدی این کشور باشد و همچنین این کشور را در خط مقدم گردشگری پزشکی قرار دهد. مالزی که ارائه کننده یکی از بهترین خدمات بهداشتی درمانی در آسیای جنوب شرقی است، دارای یک سیستم خدمات بهداشتی درمانی کارآمد و مقرون به صرفه است که به همه از جمله دانشجویان ارائه میشود و آنهارا قادر میسازد روی مشاغل بالاتر هم تمرکز کنند. 

مالزی دانش، نیروی کار و امکانات لازم برای مدیریت بیشتر (یا حتی همه) شرایط پزشکی را دارد. تمام شهرهای مالزی دارای خدمات پزشکی شبانه روزی هستند که شامل یک تیم اورژانس بسیار توانمند در هر بیمارستان مجهز و بزرگ هم میشود.  ممکن است برای آرامش خاطرتان ، در بیماری های جزئی هم بخواهید اطلاعات نزدیک ترین کلینیک های شبانه روزی، خطوط تلفن اورژانس و خدمات آمبولانس را داشته باشید. 

خدمات درمانی عمومی در مالزی

خدمات بهداشتی درمانی در داخل دانشگاه هم توسط اکثر دانشگاه ها ارائه میشود ، و پزشکان و پرستاران برای پاسخ به هرنیازی،  در حالت آماده باش هستند. بقیه هم با مدارس پزشکی تاسیس شده ، مثل دانشگاه مالایا ، خدمات درمانی داخل دانشگاه را برای دانشجویان ارائه میکنند. 

بیمارستان ها و کلینیک های دولتی به راحتی و برای بسیاری از مردم در دسترس هستند. با یک جست و جوی اینترنتی ساده میتوانید یکی از آنهارا در محله تان پیدا کنید. اگر به مراقبت های بیمارستانی نیاز دارید، به راحتی میتوانید نامه ی ارجاع پزشک بگیرید، هرچند برای افراد غیرشهروند هزینه ها بالاتر هستند، اما نگران نباشد بیمه این هزینه هارا پوشش میدهد. 

خدمات درمانی خصوصی در مالزی

خدمات بهداشتی درمانی خصوصی به طور گسترده در دسترس هستند، اگرچه به دلیل ارائه ی خدمات بیشتر، قیمت های بالاتری دارند. هزینه ی یک مشاوره معمولی با پزشکی عمومی در مراکز خصوصی از حدود 30 دلار و یک شب تخت در بیمارستانی خصوصی از حدود 50 دلار آمریکا شروع میشود. درصورت نیاز به اورژانس هم ، ورود به بخش از 25 دلار و هزینه ی آمبولانس از 50 دلار شروع میشود.

در واقع راه دیگری که میتواند در مدیریت هزینه های درمانی به شما کمک کند ، درخواست یک بیمه نامه ی درمانی است که میتواند نیازهای زندگی شمارا پوشش دهد. خرید کارت بیمه ی سلامت برای خدمات درمانی/ بیمارستان های خصوصی میتواند به شما کمک کند تا روی بهبودی و برگشت به روال عادی زندگی تمرکز کنید. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

9 دلیل برای تحصیل در مالزی
9 دلیل برای تحصیل در مالزی

شهرهای چند ملیتی و مقرون به صرفه ی آن ، علاوه بر پیشرو بودن در آموزش با کیفیت ، ادغام فرهنگی و خاطراتی را به وجود می آورند که میتوانند تا ابد در یاد بمانند. رتبه بندی پایتخت ( کوالالامپور) به عنوان دومین شهر مقرون به صرفه ی دانشجویی قطعا بسیار تاثیرگذار اس ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه دانشجویی در مالزی
اقامتگاه دانشجویی در مالزی

معمولا راحت ترین گزینه همین است. دانشجویان میتوانند بین اقامتگاه های داخل و خارج از دانشگاه برای تحصیل در مالزی یکی را انتخاب کنند. ساختمان های داخل دانشگاه معمولا شامل سالن های اقامتی یا خوابگاه های دانشجویی میشوند، درحالیکه اقامتگاه های خارج از دانشگاه ع ...

بیشتر بخوانید
اپلای برای تحصیل در مالزی
اپلای برای تحصیل در مالزی

اگر مایل به تحصیل در مالزی هستید ، باید بتوانید به انگلیسی صحبت کنید زیرا دوره ها به این زبان تدریس میشوند. برخی از دانشگاه ها از شما میخواهند در آزمون های مهارت انگلیسی مثل تافل یا آیلتس هم شرکت کنید که شما میتوانید این کار را در کشور خودتان انجام دهید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: