مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل حقوق در مالزی

تحصیل حقوق در مالزی

آیا قصد تحیل در رشته ی حقوق در مالزی را دارید؟اگر اینطور است ، در شرف ورود به رشته ای هیجان انگیز هستید که فرصت های شغلی فراوانی دارد. زمینه های زیادی وجود دارد که میتوانید هنگام تحصیل در رشته ی حقوق روی آنها تمرکز کنید. به زودی درمی یابید که در هرجای دنیا که باشید همیشه برای ارائه ی خدمات حقوقی به وکلا نیاز است. پس از پایان تحصیل در رشته ی حقوق در مالزی ، این فرصت را خواهید داشت که حرفه ای حقوقی را در مالزی دنیال کنید یا مهارت هایتان را به کشور دیگری ببرید تحصیلات حقوقی در مالزی شما را برای انبوهی از فرصت های ارزشمند آماده میکند. اولین قدم این است که دانشگاهی را پیدا کنید که انتظارات شما را برآورده کند. 

انتخاب دانشکده ی حقوقی که برای شما بهترین است 

وقتی قصد تحصیل در رشته ی حقوق در مالزی را دارید ، باید بنشینید و تمام دانشگاه هایی که برای شما قابل دستیابی هستند را به دقت بررسی کنید. مکان دانشگاه باید مناسب باشد، باید از خود بپرسید که میخواهید در خوابگاه های دانشگاه زندگی کنید یا بهتراست یک آپارتمان شخصی در نزدیکی آن اجاره کنید. میخواهید در پایتخت زیبای مالزی، کوالالامپور، زندگی کنید یا شهری نزدیک تر به ساحل ؟علاوه بر موقعیت مکانی ، شهریه ی دانشگاه ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید برای شما مقرون به صرفه باشد . با این حال، مهم ترین عامل این است که شما باید دانشگاهی را انتخاب کنید که شهرتی عالی داشته باشد و مطمئن باشید که در آن خم و چم دنیای حقوق را یاد خواهید گرفت یک دانشگاه خوب، به شما اطمینان میدهد که برای هر شغل حقوقی ای به خوبی آماده خواهید شد. 

برترین دانشکده های حقوق در مالزی 

بسیاری از دانشگاه های خوب مالزی ، امکان تحصیل در رشته ی حقوق را برای شما فراهم میکنند. اینها برخی از گزینه هایی هستند که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید :دانشگاه موناش، دانشگاه مالایا، دانشگاه تیلور، دانشگاه HELP ، کالج دانشگاه KDU، دانشگاه تکنولوژی مالزی، دانشگاه سینز مالزی، دانشگاه اوتارا مالزی و غیره. میتوانید از Eeasyuni  برای مقایسه ی همه ی این دانشگاه ها، خواندن نظرات و دیدن شهریه ی آنها استفاده کنید تا در انتخاب دانشگاه مناسب برای شما کمکتان کند. 


رشته های حقوقی که میتوانید در آنها تحصیل کنید 

علاوه بر انتخاب دانشگاه که کمی مشکل است ، تصمیم دیگری وجود دارد که باید از آن آگاه باشید. حقوق حوزه ی گسترده ای ات و رشته های زیادی مجود دارد که میتوانید در آنها تخصص داشته باشید. میتوانید بر حقوق جزا ، حقوق خانواده، حقوق تجارت و سایر موارد تمرکز کنید . لازم نیست الان انتخاب کنید که چه زمینه ای تخصص داشته باشید ، اما بهتر است از قبلا در مورد آنها اطلاعات کسب کنید . به این ترتیب میتوانید زمانی که شروع به تحصیل در رشته ی حقوق در مالزی میکنید ، در مسیر درست حرکت کنید . این کار به شما کمک میکند تا به هدف اصلی خود دست یابید و خود را برای شغلی پر در آمد آماده کنید .

برای سفر آماده شوید 

تحصیل در رشته حقوق سخت است زیرا باید بیشتر درس بخوانید ، مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید، نظم بیشتری داشته باشید و سخت تر تلاش کنید . قبل از اینکه بتوانید وارد کارهای عملی بشوید باید یک دوره لیسانس سه ساله را بگذرانید . با این دوره های حقوقی برای دانشجویانی که نمیخواهند وکیل شوند هم وجود دارد. دوره های حقوق دانشگاه HELP، دانشگاه علوم و مدیریت و دانشگاه تیلور برای دانشجویانی طراحی شده اند که علاقمند به کاربرد اصول قانون در زمینه ها یا رشته های مختلف مثل تدریس، مدیریت بازرگانی، خدمات دولتی، روزنامه نگاری و غیره هستند. هر دوره ای که برای تحصیل حقوق در دانشگاه های مالزی انتخاب کنید، به شما کمک میکند تا وارد دنیای دادگاه ها و قوانین مدنی شوید. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

9 دلیل برای تحصیل در مالزی
9 دلیل برای تحصیل در مالزی

شهرهای چند ملیتی و مقرون به صرفه ی آن ، علاوه بر پیشرو بودن در آموزش با کیفیت ، ادغام فرهنگی و خاطراتی را به وجود می آورند که میتوانند تا ابد در یاد بمانند. رتبه بندی پایتخت ( کوالالامپور) به عنوان دومین شهر مقرون به صرفه ی دانشجویی قطعا بسیار تاثیرگذار اس ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه دانشجویی در مالزی
اقامتگاه دانشجویی در مالزی

معمولا راحت ترین گزینه همین است. دانشجویان میتوانند بین اقامتگاه های داخل و خارج از دانشگاه برای تحصیل در مالزی یکی را انتخاب کنند. ساختمان های داخل دانشگاه معمولا شامل سالن های اقامتی یا خوابگاه های دانشجویی میشوند، درحالیکه اقامتگاه های خارج از دانشگاه ع ...

بیشتر بخوانید
اپلای برای تحصیل در مالزی
اپلای برای تحصیل در مالزی

اگر مایل به تحصیل در مالزی هستید ، باید بتوانید به انگلیسی صحبت کنید زیرا دوره ها به این زبان تدریس میشوند. برخی از دانشگاه ها از شما میخواهند در آزمون های مهارت انگلیسی مثل تافل یا آیلتس هم شرکت کنید که شما میتوانید این کار را در کشور خودتان انجام دهید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: