مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه هنر مالزی

دانشگاه هنر مالزی

دانشگاه هنر مالزی یکی از دانشگاه های معتبر این کشور می باشد و در تحصیلات اجرایی خلاق و ایده های نو، پیشرو می باشد. این دانشگاه، شرایط خود به طور کاملا مناسب ارتقا داده است و از مقطع دیپلم تا تحصیلات تکمیلی در دانشگاه هنر تعلیم داده می شود. دانشگاه هنر با استفاده از سطح دانش و مهارت و تخصص دانشجویان، مسیرهای آموزشی را افزایش داده و آنها را تقویت می نماید. یکی از نکات مهم در ارتباط با دانشگاه هنر در عرصه یادگیری دروس خلاقانه در دوره های تحصیلات تکمیلی در بین کشورهای آسیایی، منحصر به فرد می باشد و داشتن شرایط مناسب به دانشجویان این امکان را می دهد تا سطح علمی را افزایش و به درجه های بالا تر دست یابند. 

معرفی کشور مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و همسایگان این کشور، کشورهای سنگاپور و تایلند می باشند. و از 14 ایالت تشکیل شده است. این کشور به دلیل نزدیکی به خط استوا دارای آب و هوای معتدل و مرطوب و کشوری تک فصلی می باشد. واحد پول این کشور، رینگنت و زبان رسمی مردم، زبان مالایی می باشد و همچنین زبان انگلیسی نیز در مالزی رایج است و بسیاری از مردم به زبان انگلیسی صحبت می نمایند.

کشور مالزی به 2 بخش، تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد:

  • مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی واقع شده و از شمال با کشور تایلند دارای مرز خشکی می باشد.
  • مالزی شرقی که قسمت شمالی جزیره بورنئو را در بر می گیرد.

دانشگاه هنر کشور مالزی

ارائه مدارک در دانشگاه هنر مالزی با شرایط صنعت مالزی همگام شده و همزمان با آن جلو می رود و این همگام شدن طوری می باشد که تغییرات آینده، قابل پیشبینی بوده و همچنین در ارائه مدارک فارغ ‏التحصیلان نیز این تغییرات موثر خواهند بود. مدیران این دانشگاه از زمان تأسیس بر روی فناوری جدید و پیشرفت و ابتکارات در عرصه مطالعات جدید متمرکز شده و از این فناوری نوین در سطحی بزرگ و گسترده در صنایع بهره برده اند.

این دانشگاه در برنامه توسعه نوین، گواهی دیپلم فنی و حرفه ای در بازه گسترده ای از تخصص های دیجیتالی را ارائه می نمایند. در این طرح، رووسای دانشگاه هنر، دانشجویان با استعداد و با مهارت را که شرایط آکادمیک برای این افراد آماده نیست را وارد عرصه آموزشی و تکنیکی می نمایند. با اعطای امکانات به دانشجویان، این فرصت داده می شود تا از روش های جایگزین استفاده نمایند و به مشاغل مناسب و پر درآمد مشغول گردند. این دانشگاه برای این طرح، واحدهایی را بوجود آورده که در مدت زمان کوتاه به آموزش اشخاص و افزایش مهارت های آنها باشد.

دانشجویان دانشگاه هنر مالزی

در دانشگاه هنر، متقاضیان قادر خواهند بود با 9 هزار دانشجوی با استعداد و مبتکر از حدود 160 کشور گوناگون سرتاسر جهان، به طور همزمان به تحصیل مشغول شوید. متقاضیان دانشگاه هنر مالزی در پردیس های مختلف، زبان های متفاوتی را خواهند شنید، که عبارتنداز:

  • زبان انگلیسی؛
  • زبان عربی؛
  • زبان اسپانیولی؛
  • زبان فرانسوی؛
  • زبان مالایی؛
  • زبان ماندارین؛
  • زبان فارسی؛
  • و....




مزایای تحصیل هنر در مالزی

تحصیل در دانشگاه هنر مالزی مزایایی دارد که بدین صورت میباشد:

  • حضور دانشجویان از کشورهای گوناگون جهت تحصیل؛
  • دانشجویان بسیار پر تحرک و کاملا باهوش؛
  • جست و جو و یادگیری راه های خلاق؛
  • دانشگاه مورد تایید در سراسر دنیا؛
  • وجود دانشجویان بین المللی؛

تحصیل در دانشگاه هنر مالزی

در پردیس هنر به طور همزمان برای متقاضیانی که مشتاق به کسب تجارب فرهنگ های سایر کشورها دارند، روش های خاصی پیشنهاد شده است که به صورت زیر می باشد:

دانشجویان قادر خواهند بود یک ترم تحصیلی را در خارج از کشور مالزی و در پردیس های دانشگاه هنر مالزی در شهرهای لندن، جاکارتا، پکن، بالی، ماسارو یا گابوران سپری نمایند، بدین صورت این افراد هم در آموزش و یادگیری موفق خواهند بود و هم با دانشجویان کشورهای مختلف می توانند آشنا و دوست شوند. روش فوق تقریباً انقلابی است که در تعدادی از کشورها تجربه شده و روشی عالی برای تکمیل مدارک تحصیلی محسوب می شود. در صورتی که دانشجوی تجارت هستید، قادر خواهید بود یک ترم تحصیلی را در شهر ژنو سوئیس که در زمینه تجارت و بازرگانی قدرتمند می باشد، سپری نمایید. اگر متقاضی آموزش های آکادمیک و دانشگاهی را گذرانده باشد، به طور همزمان قادر خواهد بود در مورد فرهنگ تجاری کشورهای اروپایی به آموختن و یادگیری بپردازد.

پردیس های دانشگاه هنر مالزی

متقاضیان قادر خواهند بود یک ترم تحصیلی را در یکی از کشورهایی که دانشگاه هنر در آنها پردیس دارد، بگذرانند و یکی از آنها را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند.متقاضیان می توانند از دیدگاهی متفاوت به دنیای تجارت نگاه کرده و به گردآوری اطلاعات مهم و مرتبط با تجارت بپردازند. گردآوری اطلاعات مهم جهت پروژه های آینده، بسیار مفید و سازنده خواهند بود و ما به متقاضیان، پردیسی در یکی از کشورهای اروپا رو توصیه می نماییم، زیرا اتحادیه اروپا بزرگترین صادر کننده و بزرگترین بازار مالی در سرتاسر دنیا را در اختیار دارد.

در دانشگاه هنر مالزی در دوره تحصیلات تکمیلی، هدف این مقطع بر روی تقویت مهارت های ‏دانشجویان به خصوص مهارت های فکری این افراد است و همچنین دانشجویان قادر خواهند بود با بهره گیری بهینه از تکنولوژی در پیشرفت مهارت های فکری موفق تر باشند. همکاری 2 دانشگاه هنر و دانشگاه گلوسسترشایر در کشور انگلیس، یک مزیت بزرگ ‏برای ‏متقاضیان داشته است و آن اخذ مدرک کارشناسی با گذراندن یک دوره 3 ترمه در شهر لندن می باشد که دانشجویان می توانند مدرک دوم NBA خود را اخذ نمایند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

9 دلیل برای تحصیل در مالزی
9 دلیل برای تحصیل در مالزی

شهرهای چند ملیتی و مقرون به صرفه ی آن ، علاوه بر پیشرو بودن در آموزش با کیفیت ، ادغام فرهنگی و خاطراتی را به وجود می آورند که میتوانند تا ابد در یاد بمانند. رتبه بندی پایتخت ( کوالالامپور) به عنوان دومین شهر مقرون به صرفه ی دانشجویی قطعا بسیار تاثیرگذار اس ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه دانشجویی در مالزی
اقامتگاه دانشجویی در مالزی

معمولا راحت ترین گزینه همین است. دانشجویان میتوانند بین اقامتگاه های داخل و خارج از دانشگاه برای تحصیل در مالزی یکی را انتخاب کنند. ساختمان های داخل دانشگاه معمولا شامل سالن های اقامتی یا خوابگاه های دانشجویی میشوند، درحالیکه اقامتگاه های خارج از دانشگاه ع ...

بیشتر بخوانید
اپلای برای تحصیل در مالزی
اپلای برای تحصیل در مالزی

اگر مایل به تحصیل در مالزی هستید ، باید بتوانید به انگلیسی صحبت کنید زیرا دوره ها به این زبان تدریس میشوند. برخی از دانشگاه ها از شما میخواهند در آزمون های مهارت انگلیسی مثل تافل یا آیلتس هم شرکت کنید که شما میتوانید این کار را در کشور خودتان انجام دهید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: