مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل هتلداری در مالزی

تحصیل هتلداری در مالزی

آیا علاقه مند به تحصیل در رشته هتلداری در مالزی هستید؟ اگر چنین است، شما در شرف ورود به یک زمینه هیجان انگیز که مجموعه وسیعی از موقعیت های شغلی را به شما ارائه می دهد، هستید. هیچ محدودیتی برای انتخاب شغل در این رشته وجود ندارد، شما می توانید هتل شخصی خود را اداره کنید، یک کسب و کار تاسیس شده را مدیریت کنید، یا جزو یکی از چندین کارمند ضروری باشید که باعث موفقیت کسب و کار هتل داری می شود. اولین قدم این است که دوره ای را پیدا کنید که شما را به طور کامل برای ورود به این رشته آماده کند. پس از تکمیل مدرک، می توانید همه گزینه های موجود را بررسی کنید. یکی دیگر از مزایای مدرک هتل داری این است که شما به یک مکان جغرافیایی محدود نخواهید شد. تحصیل در رشته مدیریت مهمانداری در مالزی درها را به روی جهان باز خواهد کرد. از کار در یک کشتی کروز گرفته تا مدیریت یک استراحتگاه در کوهستان. 

دانشگاه محل تحصیل مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی

قبل از شروع تحصیل در این رشته، باید به این فکر کنید که به دنبال چه نوع دانشگاهی هستید. ممکن است مکان را عامل اصلی و مهمی بدانید، برخی ترجیح می دهند در کوالالامپور Kuala Lumpur پایتخت مالزی تحصیل کنند، در حالی که برخی دیگر منطقه ساکت تری را انتخاب می کنند. این مورد همچنین بستگی به این دارد که آیا می خواهید در محوطه دانشگاهی زندگی کنید یا خودتان خانه اجاره کنید. اول از همه مطمئن شوید، دانشگاهی که انتخاب می کنید در مالزی رتبه بالایی دارد، آموزش با کیفیت بالا به شما کمک می کند تا بعد از فارغ التحصیلی سریع تر شغل پیدا کنید. مالزی دانشگاه های زیادی را ارائه می دهد که شریک واقعی شما در رسیدن به اهدافتان خواهند بود. 

از دوره تحصیلی خود در مالزی چه انتظاراتی دارید؟

با تحصیل در رشته مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی در چندین رشته از جمله حسابداری، مدیریت منابع انسانی، روابط عمومی و موارد دیگر تسلط پیدا کنید تا مهارت های لازم برای رشته خودتان را کسب کنید. پس از اتمام تحصیل می توانید در موقعیت های شغلی این رشته مشغول به کار شوید و از آنجایی‌که با مهمانانی از سراسر جهان برخورد دارید، این شغل برایتان بسیار مفید خواهد بود.

 برترین دانشگاه های رشته مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی

مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی - دانشگاه یو سی اس آی مالزی  UCSI

این دانشگاه بین 300 دانشگاه برتر آسیا در رتبه بندی QS قرار دارد و این پیشرفت و اعتبار به دلیل دانش، آموزش و تحقیق در سطح بالاتر است. به طور فزاینده، آکادمی این دانشگاه جوایزی برای تحقیق و نشر دریافت می کند و این در حالی است که سالانه بهترین دانشجویان این دانشگاه برای دوره های تحقیقاتی دانشگاه هاروارد Harvard و امپریال کالج لندن Imperial College London انتخاب می شوند.


 مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی - دانشگاه مدیریت و علوم Management & Science University

این دانشگاه بیش تر از سه دهه است که نقشی اساسی در توسعه نیازهای سرمایه انسانی در سطوح بومی و بین المللی دارد. مشکلات و چالش ها باعث شده است که این دانشگاه حتی مصمم تر از قبل بهترین آموزش و تدریس را ارائه دهد.

مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی - دانشگاه سان وی Sunway

دانشگاه سان وی Sunway جهت رفع نیازهای نیروی کار و ایجاد پیشرفت برای کشور آموزش عالی و آکادمیک را ارائه می دهد. این دانشگاه یکی از مؤسسات آموزش عالی پیشرو و شناخته شده مالزی و دارای موفقیت های علمی برجسته است. این مؤسسه 22 هکتار از مسافت شهرستان سان وی Sunway و پتالینگ جایا Petaling Jaya را اشغال کرده و از امکانات کامل دانشگاهی، مسکونی و ورزشی برخودار است. این پردیس یکی از بزرگترین و مدرن ترین موسسات خصوصی در مالزی است.

 مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی - دانشگاه تیلور Taylor

دانشگاه تیلور Taylor به یکی از موفق ترین و معتبرترین موسسات آموزش عالی خصوصی مالزی تبدیل شده است. همچنین از بین بیش از 100 موسسه، این دانشگاه در دو سال متوالی 2008 و 2009 به عنوان محبوب‌ترین کالج خصوصی/دانشگاه در مالزی انتخاب شد. دانشگاه تیلور Taylor برای دانشجویانش خدمات عالی تحصیلی،  درسی و روش های آموزشی مرتبط، مشارکت مداوم با دانشگاه های پیشرو در سراسر جهان، ارتباط قوی با صنعت، امکانات به روز و پردیس های مجهز ارائه می کند.

مدیریت هتل و مهمانداری در مالزی - دانشگاه فناوری مارا Teknologi Mara 

این دانشگاه از نظر اندازه و تعداد افراد، بزرگترین موسسه آموزش عالی مالزی است. همچنین همراه با مطالعه عالی رشته هتلداری، این دانشگاه بیش از 500 دوره دانشگاهی در محیطی مساعد و پر جنب و جوش ارائه می دهد و سهم بزرگی از حدود 175/200 دانشجو را به خودش اختصاص داده است.

 دانشگاه های نام برده تنها تعداد محدودی از گزینه های پیش روی شما است. قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد تحصیل در رشته مدیریت هتل و مهمانداری، حتماً به وب سایت هر دانشگاه و آنچه ارائه می دهند نگاهی دقیق بیندازید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

9 دلیل برای تحصیل در مالزی
9 دلیل برای تحصیل در مالزی

شهرهای چند ملیتی و مقرون به صرفه ی آن ، علاوه بر پیشرو بودن در آموزش با کیفیت ، ادغام فرهنگی و خاطراتی را به وجود می آورند که میتوانند تا ابد در یاد بمانند. رتبه بندی پایتخت ( کوالالامپور) به عنوان دومین شهر مقرون به صرفه ی دانشجویی قطعا بسیار تاثیرگذار اس ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه دانشجویی در مالزی
اقامتگاه دانشجویی در مالزی

معمولا راحت ترین گزینه همین است. دانشجویان میتوانند بین اقامتگاه های داخل و خارج از دانشگاه برای تحصیل در مالزی یکی را انتخاب کنند. ساختمان های داخل دانشگاه معمولا شامل سالن های اقامتی یا خوابگاه های دانشجویی میشوند، درحالیکه اقامتگاه های خارج از دانشگاه ع ...

بیشتر بخوانید
اپلای برای تحصیل در مالزی
اپلای برای تحصیل در مالزی

اگر مایل به تحصیل در مالزی هستید ، باید بتوانید به انگلیسی صحبت کنید زیرا دوره ها به این زبان تدریس میشوند. برخی از دانشگاه ها از شما میخواهند در آزمون های مهارت انگلیسی مثل تافل یا آیلتس هم شرکت کنید که شما میتوانید این کار را در کشور خودتان انجام دهید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: