مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدرسه بیزینس ESCP فرانسه

مدرسه بیزینس ESCP فرانسه

استقبال از دانشجویان خارجی از سرتاسر جهان، یک سنت فرانسوی است. از قرون وسطی و پیدایش دانشگاه سوربون، نخستین دانشگاه فرانسه که تاسیس آن به بیش از 800 سال پیش بازمی‌گردد، دانشجویانی از تمام اروپا برای تحصیل، به ‌ویژه در رشته‌های الهیات، پزشکی و حقوق به فرانسه می‌آیند.

اما دانشجویان دیگر از اروپا به فرانسه نمی‌آیند. خیلی از دانشجویان از ایالات متحده‌ی آمریکا، برای تحصیل به فرانسه می‌آیند. درصد رو به افزایشی از ثبت‌ نام کنندگان کشورهای دیگر برای تحصیل در فرانسه وجود دارد. افراد برای تحصیل به فرانسه می‌آیند، چون می‌دانند چه نوع سیستم آموزشی در انتظار آن‌هاست. فرانسه آموزش با کیفیت بالایی را در تمام رشته‌ها و برای تمام دانشجویان فراهم می‌کند. صرف ‌نظر از دانشگاه انتخابی‌تان، این یک حقیقت در مورد تحصیل در فرانسه است.

صرف ‌نظر از اینکه از کدام کشور می‌آیید، می‌توانید انتظار داشته باشید تا با آغوش باز مورد استقبال فرانسوی‌ها قرار بگیرید. تنوع و گستردگی زیادی در فرانسه وجود دارد. این یکی از نکاتی است که این کشور را به مکان شگفت ‌انگیزی برای همه تبدیل کرده است. آگاهی از این موضوع خوب است که شما با مردم فرانسه، احساس راحتی می‌کنید. هیچ‌کس منکر این حقیقت نیست که تازه وارد بودن در یک کشور غریبه، می‌تواند سخت باشد. اگر از کشور یا فرهنگ دیگری می‌آیید و با فرانسه نا آشنا هستید و هیچ‌کس را در این کشور نمی‌شناسید، این تازه‌ وارد بودن می‌تواند حتی ترسناکتر باشد. صرف‌نظر از اینکه به کدام نقطه‌ی فرانسه می‌روید، می‌توانید مطمئن باشید که مورد استقبال گرمی قرار خواهید گرفت و احساس در خانه بودن را خواهید داشت.

مدرسه ی بیزینس ESCP فرانسه در سال 1819 میلادی تاسیس شده است، این مدرسه علاوه بر پاریس در شهرهای برلین (آلمان)، لندن (انگلستان)، مادرید (اسپانیا)، تورین (ایتالیا) و ورشو (لهستان) نیز شعبه دارد. تمرکز اصلی این مدرسه بر آموزش نحوه تفکر و عملکرد بزرگ ترین رهبران اقتصادی و مدیران مطرح و موفق دنیا می باشد تا دانشجویان توانا و نخبه تربیت کند. این مدرسه در آخرین گزارش مجله ی فاینَشال تایمز (Financial Times) 2020، در میان 100 مدرسه ی بیزینس دنیا رتبه ی 7 را به خود اختصاص داده است.

آینده شغلی دانشجویان مدرسه بیزینس ESCP فرانسه

مدرسه بیزینس ESCP فرانسه با توجه به فضای رقابتی در شغل های مدیریتی و به منظور بالا بردن شانس استخدام شدن فارغ التحصیلان خود، دوره های کارآموزی و اشتغال زایی برگزار می کند که دانشجویان برای شرکت در اغلب آنان باید هزینه ای مازاد بر شهریه ترمی خود پرداخت نمایند. شرکت در دوره های کارآموزی مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • این دوره ها امکان شرکت دانشجویان در سمینارها و کنفرانس های شرکت های بزرگ را فراهم می کند؛
  • آزمون های شخصیت شناسی و منطق که از شرکت کننده ها گرفته می شود به آن ها کمک می کند نقاط قوت خود را بشناسند و بر روی نقاط ضعف خود کار کنند؛

آینده شغلی دانشجویان مدرسه بیزینس ESCP فرانسه

همانطور که پیش تر به درستی اشاره شد، مدرسه بیزینس ESCP در زمره موسسات آموزشی خصوصی قرار می گیرد و نتیجتا دانشجویان برای تحصیل در آن باید مبلغی را تحت عنوان شهریه پرداخت نمایند. البته شهریه این مدرسه در مقطع کارشناسی نسبت به سایر موسسات و دانشگاه های حوزه مدیریت در کشورهای دیگر به میزان قابل توجهی کمتر است. در دوره های کارشناسی سالیانه 1730$ (دلار آمریکا) و در دوره های کارشناسی ارشد سالی از 10000$ تا 21800$ (دلار آمریکا) می باشد. این که هر فردی دقیقا چه میزان شهریه پرداخت می نماید علاوه بر مقطع آموزشی، به رشته تحصیلی و کلاس های فوق برنامه و دوره های کارآموزی نیز بستگی دارد.




آینده شغلی دانشجویان مدرسه بیزینس ESCP فرانسه

پس از اخذ پذیرش از مدرسه ی بیزینس ESCP فرانسه، نکته مهمی که مطرح می شود اخذ ویزای تحصیلی فرانسه است، شخص با در دست داشتن پذیرش دانشگاه و جمع آوری مدارک مربوطه می تواند به سفارت فرانسه جهت اخذ ویزا مراجعه نماید:

  • پرداخت اپلیکیشن فی
  • تکمیل فرم مربوطه
  • نامه ی پذیرش از دانشگاه
  • بیومتریک
  • عکس
  • پاسپورت و شناسنامه
  • مدارک سفر در 10 سال گدشته
  • اثبات ترک فرانسه بعد از فارغ التحصیلی
  • انگیزه نامه و رزومه
  • اثبات تمکن مالی  (615 یور در ماه، برای سال 2020 7380 یورو)
  • مدرک زبان
  • مدرک تحصیلی
  • مدارک پزشکی
  • مشخص کردن محل اقامت برای سه ماه اول
  • بیمه
  • سوء پیشینه
  • ترجمه ی کلیه مدارک


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هزینه ی تحصیل و زندگی در استرالیا
هزینه ی تحصیل و زندگی در استرالیا

در این مقاله، ما تخمینی از هزینه‌های زندگی و تحصیل در استرالیا را برای‌تان محاسبه کرده‌ایم. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های ارزان قیمت انگلستان برای دانشجویان بین المللی (بخش اول)
دانشگاه های ارزان قیمت انگلستان برای دانشجویان بین المللی (بخش اول)

تحصیل در بریتانیا هزینه‌ی بالایی دارد. برخی دانشجویان ممکن است رویای تحصیل و کسب مدرک از دانشگاهی در بریتانیا را داشته باشند، اما همچنان در جستجوی بهترین انتخاب، بر حسب مسائل مالی هستند. در بریتانیا، دانشگاه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام، هزینه‌های تحصیلی ...

بیشتر بخوانید
ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: