مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه

تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه

فرانسه یکی از بزرگترین کشورهای اروپاست. این کشور با شش کشور دیگر هم مرز است. با آلمان، بلژیک و لوکزامبورگ از شمال شرقی، با سوئیس و ایتالیا از جنوب شرقی و با اسپانیا از جنوب غربی. انگلیس هم از طریق گذرگاه آبی انگلیس با فرانسه هم مرز است. این کشور به عنوان دروازه ورود به اروپا در نظر گرفته می شود؛ زیرا در آن چندین فرودگاه بین المللی (که دو مورد از آن ها در پاریس هستند)، پایانه های کشتی و خدمات ریلی فرانسه وجود دارد. فرانسه محبوب ترین مقصد گردشگری جهان است. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود افراد زیادی از بازدید این کشور متنوع لذت ببرند، از جمله زیبایی های طبیعی، آب و هوای شگفت انگیز، فعالیت های تفریحی در فضای باز مانند زمین های گلف، موزه های هنری و گالری ها و موارد دیگر. فعالیت های مختلف زیادی وجود دارد که تاریخچه کشور را برای بازدید کنندگان به تصویر می کشد و آن را برایشان لذت بخش می کند، به خصوص با توجه به گذشته ی پر تلاطم آن.

رشته گردشگری تمامی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی مرتبط به سفر و تفریح و لذت‌بردن از اوقات فراغت را شامل می‌شود. این رشته با آموزش اصول اولیۀ صنعت گردشگری، دانشجویان را برای کار در محیطی پویا و هیجان‌انگیز آماده می‌کند. فارغ‌التحصیلان رشته گردشگری برای مدیریت رویدادها و مهمانداری و حتی مدیریت بازرگانی آموزش دیده‌اند و درک مناسبی از اصول فروش و مهارت‌های ارتباطی مطلوبی دارند و معمولاً به بیش از یک زبان خارجی می‌توانند صحبت کنند. از‌جمله مشاغل پرطرفدار رشته گردشگری راهنمای تور است. افزون‌براین، آنان در آژانس‌های مسافرتی و مدیریت هتل‌ها و استراحتگاه‌ها و رستوران‌ها می‌توانند مشغول کار شوند. در این مطلب، دربارۀ تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه صحبت خواهیم کرد.

دانشگاه‌های برتر رشته گردشگری در فرانسه

رشته گردشگری در فرانسه در گرایش‌های متنوع و مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دوره‌های گواهینامه ارائه می‌شود. درادامه، دانشگاه‌های برتر برای تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه را معرفی خواهیم کرد.


دانشگاه بوردو

دانشگاه بوردو (University of Bordeaux) از دانشگاه‌های معتبر برای تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه به‌حساب می‌آید. این دانشگاه دولتی کارش را از سال 1441 میلادی شروع کرد. تحصیل رشته نوآوری گردشگری نوشیدنی (WINTOUR) در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه دوساله و تمام‌وقت است و دروس به زبان انگلیسی‌ تدریس می‌شوند.

مدرسۀ تجارت پاریس (PSB)

مدرسۀ تجارت پاریس (PSB) از مراکز آموزش عالی مطرح به‌منظور تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه است. این مدرسه سال 1974 تأسیس شد و براساس جدیدترین رتبه‌بندی وبگاه وبومتریک، ردۀ صدوهشتادوهفتم را در بین مراکز آموزش عالی فرانسه ازآنِ خود کرده است. تحصیل رشته مدیریت گردشگری و هتلداری در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه یک‌ساله و تمام‌وقت و زبان تدریس دروس انگلیسی‌ است.

مدرسۀ تجارت SKEMA

دیگر نام در فهرست دانشگاه‌های برتر برای تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه مدرسۀ تجارت SKEMA است که سال 2009 در شهر پاریس فرانسه بنیان نهاده شد. تحصیل رشته مدیریت گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد این مؤسسه یک‌ساله و تمام‌وقت است و همۀ دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

مدرسۀ تجارت Emlyon

نام مدرسۀ تجارت Emlyon نیز در فهرست دانشگاه‌های مطرح برای تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه دیده می‌شود. این دانشگاه سال 1872 در شهر لیون فرانسه افتتاح شد. تحصیل رشته مدیریت بین‌المللی مهمانداری در مقطع کارشناسی ارشد این مدرسه هجده‌ماهه و تمام‌وقت و زبان تدریس دروس انگلیسی است.


آکادمی مدیریت گردشگری و هتل‌داری AIM پاریس

دیگر دانشگاه‌های معتبر برای تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه آکادمی مدیریت گردشگری و هتلداری AIM پاریس است که سال 1992 در پاریس تأسیس شد. تحصیل رشته مدیریت گردشگری و هتلداری در مقطع کارشناسی این آکادمی سه‌ساله و تمام‌وقت است و تمام دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

مدرسۀ تجارت ESSEC

آخرین نام در فهرست دانشگاه‌های برتر به‌منظور تحصیل در رشته گردشگری در فرانسه مدرسۀ تجارت ESSEC است که سال 1907 در شهر پاریس شروع به کار کرد. تحصیل رشته مدیریت مهمانداری در مقطع کارشناسی ارشد این مدرسه دو‌ساله و تمام‌وقت و زبان تدریس دروس انگلیسی است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: