مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در شهر Lyon

تحصیل در شهر Lyon

تحصیل در Lyon

در لیون، شما می توانید تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهید یا تحصیلات عالی خود را با مدرک لیسانس شروع کرده و با کسب مدرک دکترا در همان موسسه، به پایان برسانید. برنامه های تحصیلی در زمینه هایی مانند مهندسی ، زبان های خارجی و تمدن ها ، تجارت ، حقوق ، الکترونیک و علوم کامپیوتری ارائه می شود.

اگر به دنبال تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور هستید، مؤسساتی را پیدا خواهید کرد که دارای دوره های آموزشی باکیفیتی هستند. برخی از برنامه های کارشناسی ارشد (M.Sc.) منجر به مدارک مشترک (joint degree) می شوند. برنامه های MBA  نیز می تواند بین المللی یا اجرایی باشند، در حالی که بقیه بر روی آموزش های تخصصی و توسعه مهارت های خاص تمرکز می کنند.

شما به راحتی می توانید از زبان تدریس دوره ها و مدارک تحصیلی که به صورت پاره وقت ارائه می شوند، اطلاع پیدا کنید. تکنولوژی بخشی از تحصیلات شماست، به خصوص در مورد برنامه های تحصیلی در زمینه ی طراحی وب ، هنرهای گرافیکی ، طراحی بازی یا ارتباطات.

فرصت های شغلی در Lyon

برخی از دانشگاه ها شامل برنامه های کارآموزی هستند و یا با شرکت ها همکاری نزدیکی دارند. دانشجویان در صورت شرکت در رویدادهای شغلی که توسط موسسات آموزش عالی برگزار می شود، مشکلی در یافتن شغل نخواهند داشت.

لیون پس از پاریس به عنوان دومین شهر ثروتمند فرانسه و از نظر توسعه ی شرکت ها و سرمایه گذاری چهاردهمین شهر اتحادیه اروپا شناخته می شود. همچنین، بخش فناوری پیشرفته به طور مداوم در حال رشد است، در حالی که تکنولوژی و تحقیقات پزشکی نیز فعال است. این شهر همچنین محل قرارگیری بعضی از سازمان های بین المللی می باشد؛ مانند اینترپل ، یورو نیوز ، بویرون ، کامیون های رنو ، اتوبوس ایوکو و آژانس بین المللی تحقیقات سرطان.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: