مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در Toulouse در فرانسه

تحصیل در Toulouse در فرانسه

دلایلی که شما را ترغیب به تحصیل در تولوز کند بسیار طولانی است، زیرا این شهر تمام شرایطی را که هر دانشجوی خارجی ممکن است بخواهد را داراست. سال‌هاست که تولوز مقصدی جذاب برای تحصیلات عالی است. تولوز که به عنوان شهری دانشجویی شناخته می شود، پذیرای بیش از 15000 دانشجوی خارجی در محیط های دانشگاهی خود است. بناهای تاریخی برجسته فراوان آن تاثیر غیر قابل باوری بر دانشجویی که تمایل دارد اوقات فراغت خود را در اطراف شهر بگذراند، می گذارد. شما این شانس را خواهید داشت که در اطراف 160 پارک و باغ پرسه بزنید و یکی از باورنکردنی ترین آنها، باغ ژاپنی Compans-Caffarelli  است. چیزی که این شهر را خاص می کند این است که می توانید به راحتی به اکثر مکان های مرکز شهر بروید.

دلایل تحصیل در تولوز فرانسه

محل

تولوز با قرار گرفتن در حاشیه فرانسه، منظره ای زیبا از شهر را ارائه می دهد. این شهر همچنین در محور ارتباطی دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس قرار دارد. از نظر جغرافیایی، تولوز در بهترین نیمکره فرانسه، نزدیک  پیرنه است که برای هاکی و اسکی مناسب است. علاوه بر این، به عنوان پایتخت هوانوردی و هوافضا اروپای مرکزی، فرصت بازدید از شهر فضایی را خواهید داشت.

فعالیت های فرهنگی

تولوز مملو از مکان های اسرارآمیز است، این شهر، شهر هنر و فرهنگ است، مکانی برای کاشفان. این شهر دارای حدود بیست موزه است که زمینه های مختلفی مانند هنر، تاریخ و تمدن را پوشش می دهند. بناهای تاریخی دیگری نیز در آن وجود دارد که می توانید از آنها چیزهای زیادی بیاموزید، مانند کلیسای سنت سرنین، Le Capitole، کلیسای Les Jacobins ،Pont Neuf ،Couvent des Jacobins و غیره. این شهر دارای طیف وسیعی از مکان های تاریخی است، که اساساً به این معنی است که در آن هرگز خسته نخواهید شد!

سنت های هنری

تولوز یک شهر زنده است که مترادف با 'فیستا' است. تعدادی فستیوال سالانه در آن برگزار می شود، مانند جشنواره فلامنکو در ماه مارس، ماراتن دس موتس در ژوئن و همچنین بسیاری از رویدادهای دیگر که در آن برگزار می شود. علاوه بر این، این شهر به دلیل رویداد رنگارنگ سالانه خود، به نام جشنواره بنفشه تولوز، به خوبی شناخته شده است. این جشنواره بهترین گل فروشان کشور را به همراه گل های متنوعی که برای نمایش به ارمغان می آورند گرد هم می آورد.

فعالیت های ورزشی

تولوز به عنوان شهری  ورزشی، با تیم Stade Toulousain شناخته می شود که در فرانسه و سراسر اروپا قهرمان شده است. این شهر سبز دوچرخه  را به عنوان وسیله حمل و نقل ترویج می کند. در نتیجه شهرداری مسیرهای دوچرخه سواری زیادی را نه تنها در شهر بلکه در پارک ها نیز توسعه داده است. شما می توانید در گروه های بزرگ اسکیت سواری شرکت کنید، فرصتی عالی برای درک شهراز بعدی دیگر.


دوره های تحصیلی در تولوز فرانسه

تحصیل در تولوز به این معنی است که دوره های متعددی را برای هر رشته به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی خواهید یافت. در اینجا برخی از دوره های تحصیل که می توانید در تولوز پیدا کنید را گرد آوری کرده ایم:

تجارت + فرهنگ CIEE

این دوره این فرصت رابه شما می دهد که در مدرسه کسب و کار درجه یک فرانسه با تعداد زیادی از دانشجوی خارجی دیگر تحصیل کنید و در ضمن یادگیری زبان فرانسه، تجارت، اقتصاد، تاریخ، هنر و تاریخ هنر و همچنین فرهنگ تولوز را کشف خواهید کرد. به عنوان دانشجوی خارجی می توانید دوره هایی را از مدارس CIEE، مدرسه کسب و کار تولوز (TBS) و موسسه کاتولیک تولوز (ICT) و همچنین CIEE تولوز انتخاب کنید.

Running Abroad (کمپ دوی ارتفاع تابستانی)

Running Abroad یک برنامه تابستانی است که یک کمپ دویدن و یک کمپ تابستانی سرگرم کننده در خارج از کشور را با یکدیگر ادغام می کند. با انتخاب این برنامه توسط مرکز بین المللی آموزش ارتفاع، در پیرنه فرانسه آموزش خواهید دید. این کمپ شما را در  افزایش مسافت پیموده شده و موارد لازم برای موفقیت در طول فصل دو ومیدانی آماده می کند. از طریق این برنامه شانس بازدید از روستاهای منحصر به فرد و قدیمی جنوب فرانسه، قلعه کارکاسون و دریای مدیترانه را خواهید داشت.

زبان + فرهنگ CIEE

تمایل به یادگیری زبان فرانسه در تولوز از طریق برنامه CIEE Language + Culture محقق خواهد شد. از طریق این برنامه، می توانید خود را در هنر، غذاهای تاریخی  و موسیقی فرانسه غوطه ور کنید. علاوه بر این برنامه، می‌توانید در کلاس‌های زبان انگلیسی در CIEE Toulouse و مدرسه همکار آن، Institut Catholique de Toulouse شرکت کنید. اگر مهارت های فرانسوی شما در سطح قابل توجهی است، می توانید دوره هایی را به زبان فرانسه بگذرانید.

دانشگاه های تولوز

تولوز تعدادی دانشگاه‌ دارد که دوره های جذاب و متنوعی را در همه رشته‌ها ارائه می‌دهند. در اینجا تعدادی از بهترین دانشگاه های تولوز آورده شده است:

  • Université Paul Sabatier Toulouse III
  • دانشگاه تولوز 1 کاپیتول
  • دانشگاه تولوز II – Le Mirail
  • دانشگاه فدرال تولوز میدی پیرنه
  • موسسه ملی پلی تکنیک تولوز


هزینه تحصیل در تولوز چقدر است؟

تولوز تمام ضروریات مورد نیاز هر دانشجوی خارجی را برای تحصیل تکمیل می کند. اگر مواد غذایی خود را بخرید، هر چند وقت یک بار در رستوران ها غذا بخورید و غذاهای خود را بپزید، بودجه غذای ماهانه شما از 300 یورو تجاوز نمی کند. از نظر محل اقامت، تولوز شهری مقرون به صرفه برای زندگی است. شما می توانید یک اتاق 9 متر مربعی با قیمت حدود 220 یورو پیدا کنید. وقتی صحبت از شهریه می شود، به عنوان یک دانشجوی خارجی باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کنید. درخواست هزینه های ثبت نام تفاضلی از 2500 یورو تا 3770 یورو متغیر است.

هزینه زندگی در تولز 

در مقایسه با شهرهایی مانند پاریس یا نیس، هزینه تحصیل در تولوز بسیار مقرون به صرفه تر است. بسیاری از دانشگاه های تولوز قیمت های متفاوتی را برای دانشجویانی که برای اولین بار از خارج از اتحادیه اروپا وارد می شوند تعیین می کنند. با این وجود، ممکن است این دانشجویان در صورتی که درخواستشان برخی از معیارهای خاص دانشگاه را براورده کند از معافیت شهریه بهره مند شوند. اگرچه بسیاری از دانشجویان خارجی از واقعیت شهریه‌های گران دانشگاه‌های فرانسه اگاه شده وپشیمان می شوند، اما در تولوز اینطور نیست.

تولوز یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای فرانسه در مورد زندگی و ادامه تحصیل برای دانشجویان خارجی است. هزینه های زندگی با توجه  به نوع فعالیت هایی که فرد در آن مشغول است، ممکن است متفاوت باشد. با این وجود، اگر برای یک زندگی دانشجویی متوسط برنامه ریزی کنید، هزینه های زندگی شما کاملا راضی کننده خواهد بود.

در این شهر دانشجویی فرانسه، گزینه‌های مسکن متنوعی برای همه دانشجویان خارجی موجود است. قیمت اقامتگاه با توجه  به موقعیت و امکانات متفاوت خواهد بود. برای دانشجوی خارجی خوابگاه های دانشجویی که مبله هستند بهترین انتخاب ممکن  خواهد بود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: