مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه Karoli Gaspar

دانشگاه Karoli Gaspar



دانشگاه کارولی گشپر Károli Gáspár

این دانشگاه که در بین 10 دانشگاه برتر مجارستان قرار گرفته است، مجموعه ای از مدارک تحصیلی در زمینه علوم انسانی، علوم بهداشتی، حقوق، آموزش، روانشناسی، علوم اجتماعی و الهیات  در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. در حالی که از اخلاق و اعتقادات مسیحی پیروی می شود ، این دانشگاه بدون در نظر گرفتن پیشینه و اعتقادات دانشجو پذیرای همه ی افراد است.

دانشکده های Károli Gáspár

بیش از 8200 دانشجو می توانند در 5 دانشکده ها مدرک کارشناسی ارشد بگیرند یا دکتری خود را تکمیل کنند : دانشکده حقوق، دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی ، دانشکده الهیات ، دانشکده مطالعات اجتماعی و علوم بهداشت ، دانشکده آموزش و پرورش. دانشجویان بین المللی می توانند از بین انواع برنامه های آموزش زبان انگلیسی یا آلمانی که توسط دانشکده ها ارائه می شود ، انتخاب کنند.




3 دلیل اصلی برای تحصیل در دانشگاه کارولی گشپر Károli Gáspár

  1. آموزش مبتنی بر تمرین که دانش  استانداری را فراهم می کند.
  2. کارکنان اختصاصی و دانشجویان داوطلب در بدو ورود و همچنین در طول تحصیل به دانشجویان بین المللی کمک می کنند.
  3. طیف گسترده ای از رویداد های اجتماعی و ورزشی در کشف و لذت بردن از زندگی به عنوان دانشجوی دانشگاه کارولی گشپر Károli Gáspár کمک می کند.

شهر بوداپست

این دانشگاه و اکثر ساختمان هایش در قلب بوداپست Budapest واقع شده است، و همچنین یک مرکز جهانی دوستانه را به دانشجویان از سراسر جهان ارائه می دهد و کارکنان استقبال کننده ی این دانشگاه می توانند مشاور و پشتیبان شما در مواردی از جمله روند درخواست، تحصیل و اقامت باشند. دانشجویان بین المللی ممکن است بخواهند در یکی از خوابگاه های این دانشگاه که به راحتی با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است اقامت کنند.

انجمن

علاوه بر برنامه های دوستانه که شامل دانشجویان داوطلب می شود، تیم بین المللی این دانشگاه این اطمینان را می دهد که در طول مدت حضور در اینجا از شما پشتیبانی کند. همچنین در این دانشگاه  تاکید قابل توجهی بر آموزش جامعه مدار، روابط شخصی استادان، دانشجویان و ابتکارات دانشجویی می شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید
5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید

با اینکه این کشور به اندازه کشورهای دیگر اروپایی از نظر مطالعات بین المللی شناخته شده نیست ولی در این کشور شما می توانید در بسیاری از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با کیفیت بالایی تحصیل کنید. چندین دانشگاه دانشگاه مجارستان بدلیل انجمن بسیار خوبشان شناخته ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست Budapest ( با نام اختصاری BME مخفف Biomedical engineering به مجاری Műegyetem ) یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی فنی و اقتصادی در کشور مجارستان است. این دانشگاه در سال 1782 تاسیس شد و اولین موسسه در اروپا بود که مهندسان را ...

بیشتر بخوانید
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان

اگر قصد تحصیل در زبان انگلیسی دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه مجارستان که اغلب در بین 500 دانشگاه برتر جهان حضور دارد، دانشگاه سگد Szeged است که با بیش از 20 هزار دانشجو یکی از بزرگترین موسسات این کشور است. سایر دانشگاه های مو ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: