مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدرسه بین المللی بیزینس IBS مجارستان

مدرسه بین المللی بیزینس IBS مجارستان

در مقایسه با سایر مناطق اروپایی هزینه های تحصیل در مجارستان بسیار مقرون به صرفه هستند. هزینه های تحصیل با توجه به دانشگاه و دوره تحصیلی انتخاب شده متفاوت است اما در زیر یک خط فکری مناسبی برای  شروع مطالعات بیشتر و دیدن قسمت های بیشتر به شما داده می شود. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق درمورد شهریه ها به وب سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید. اکثر موسسات هزینه شهریه را قبل از ثبت نام می گیرند. کسانی که می خواهند کمک هزینه های مالی به عنوان دانشجو دریافت کنند می توانند از وام های دانشجویی با نرخ سود مطلوب از مراکز وام دانشجویی مجارستان استفاده کنند. برای درخواست دادن به دانشگاه های مجارستان سن شما باید زیر 40 سال باشد و باید حتما کارت اقامت دائم یا کارت مهاجرت داشته باشید که برای کمک به بازپرداخت وام، طرح بازپرداخت مبتنی بردرآمد مورد استفاده قرار می گیرد و به این معنی است که مقدار پولی که یک دانشجو باید پس دهد و زمان باز پرداخت آن بستگی به درآمد دانشجو دارد. یکی دیگر از گزینه های کمک های مالی تحصیلات دانشگاهی گرفتن شغل دانشجویی از طریق آژانس های کاریابی دانشجویی است. طبق قوانین مجارستان، یک دانشجو می تواند شغل تمام وقت (8ساعت) یا کار پاره وقت (4 تا 6 ساعت) داشته باشد، اما قرارداد های بورسیه ممکن است شرایطی که تحت آن دانشجو می تواند کار کند را تغییر دهد. حداقل دستمزد برای کار غیرماهرانه به مدت 8 ساعت در روز حدود 430 یورو است درحالی که حقوق مشاغل ماهر 560 یورو است.

آشنایی با مدرسه بین المللی بیزینس IBS مجارستان

در سال 1991 میلادی IBS دروازه های خود را با استقبال از دانشجویانی که مایل به یادگیری تجارت به زبان انگلیسی بودند افتتاح کرد. بنیانگذاران مدرسه برنامه های طولانی مدت داشتند و به همین دلیل دانشگاه را از ایستگاه راه آهن Kelenfoldi به یکی از زیباترین مناطق بوداپست منتقل کردند. در سال 2014 میلادی مدرسه IBS به شما بوداپست منتقل شد و هم اکنون با 3 ساختمان جدید خدمات دانشگاهی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. ساختمان های دانشگاه بازسازی شده و تغییر شکل یافته که با وجود امکانات در نظر گرفته شده به مکانی مناسب برای مطالعه و تفریح تبدیل شده است. چشم انداز دانشگاه این است که ارائه دهنده خدمات آموزش عالی معتبر و چند گانه در سطح کشور و بین المللی به عنوان مدرسه شناخته شده در زمینه تجارت باشد.

علل انتخاب مدرسه بین المللی بیزینس IBS مجارستان

سوال مطرح شده این است که چرا با وجود دانشگاه های مطرح در قاره اروپا ادامه تحصیل در IBS به دانشجویان پیشنهاد می شود؟

  • هزینه تحصیل و زندگی کم و مقرون به صرفه در دانشگاه IBS و کشور مجارستان
  • برنامه های آموزشی عملی محور در کلاس های کم جمعیت همراه با مطالعه موردی و شبیه سازی های واقعی
  • تمامی دوره ها به زبان انگلیسی مطرح می شود و برای اخذ پذیرش از دانشگاه نیاز به تسلط زبان مجارستانی نیست
  • امکان انتخاب Final Programme در پایان سال اول دوره کارشناسی
  • امکان اخذ بورسیه تحصیلی و پژوهشی یا کارآموزی در ترم 6 دوره کارشناسی
  • برنامه کاری دوستانه در مقطع فوق لیسانس
  • مدرک تحصیلی اخذ شده از IBS در سراسر دنیا معتبر است
  • نرخ اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه IBS بالا است


شرایط تحصیل در مدرسه بین المللی بیزینس مجارستان

به منظور حفظ تعالی دانشگاهی، IBS تاکید ویژه ای بر تضمین کیفیت دارد. IBS با تلاش مداوم برای برآورده کردن استاندارد کیفیت ها تمامی اقدامات و فرآیند های آموزشی را بازنگری می کند که این اقدامات در نهایت منجر به بهبود کیفیت می شود. سیستم آموزشی در مدرسه بین المللی بیزینس مجارستان به زبان انگلیسی ارائه می شود. این دانشگاه معتبر مجارستانی با همکاری شریک معتبر خود (دانشگاه باکینگهام انگلستان) برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه های مختلف کسب و کار و تجارت ارائه می کند. برنامه های ارائه شده در مدرسه بین المللی بیزینس IBS مجارستان عبارتند از:

هزینه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان
دوره های تحقیقاتی فوق لیسانس مقطع کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی
مدیریت برند مدیریت بین المللی مدیریت هنری
توسعه اقتصاد مدیریت مالی تجارت و دیپلماسی
مشاوره مالی مدیریت منابع انسانی تجارت و گردشگری
تاریخ و هنر مدیریت بازایابی میدیریت
امور بین المللی و دیپلماسی - مدیریت مالی
- - مدیریت با روانشناسی
- - مدیریت با بازاریابی

شهریه مدرسه بین المللی بیزینس IBS مجارستان

همانطور که آگاه هستید شهریه دانشگاه ها با توجه به مقطع و رشته تحصیلی متفاوت است، در دانشگاه IBS هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی 3700€ (یورو)، مقطع کارشناسی ارشد 4700€ (یورو) و دوره زبان انگلیسی 2200€ (یورو) برآورد شده است. لازم به ذکر است که برای تحصیل در رشته MBA در مقطع کارشناسی ارشد باید مبلغ 6200€ (یورو) بابت هر ترم پرداخت کنید. میانگین هزینه زندگی دانشجویی در کشور مجارستان ماهانه بین 500€ الی 600€ (یورو) است که این هزینه با توجه به نوع زندگی دانشجویی متفاوت می باشد.

امکانات دانشگاه IBS مجارستان

در محوطه مدرسه بین المللی بیزینس مجارستان محلی برای اقامت دانشجویان در نظر گرفته شده است، خوابگاه دانشجویی مجهز به اتاق های مجزا بوده و دسترسی به اینترنت در تمامی نقاط امکان پذیر است. محل قرار گیری خوابگاه تنها 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد که این خود مزیتی برای دانشجویان است. با تازگی اتاق هایی به این مجموعه اضافه شده که به باغ مشرف است و تجربه اقامتی بی نظیر و آرامی را برای شما فراهم می سازد. اتاق ها به صورت 1 نفره یا چند نفره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، هر اتاق دارای حمام مجزا است اما آشپرخانه به صورت عمومی استفاده می شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید
5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید

با اینکه این کشور به اندازه کشورهای دیگر اروپایی از نظر مطالعات بین المللی شناخته شده نیست ولی در این کشور شما می توانید در بسیاری از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با کیفیت بالایی تحصیل کنید. چندین دانشگاه دانشگاه مجارستان بدلیل انجمن بسیار خوبشان شناخته ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست Budapest ( با نام اختصاری BME مخفف Biomedical engineering به مجاری Műegyetem ) یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی فنی و اقتصادی در کشور مجارستان است. این دانشگاه در سال 1782 تاسیس شد و اولین موسسه در اروپا بود که مهندسان را ...

بیشتر بخوانید
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان

اگر قصد تحصیل در زبان انگلیسی دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه مجارستان که اغلب در بین 500 دانشگاه برتر جهان حضور دارد، دانشگاه سگد Szeged است که با بیش از 20 هزار دانشجو یکی از بزرگترین موسسات این کشور است. سایر دانشگاه های مو ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: