مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اقامت پس از تحصیل در مجارستان

اقامت پس از تحصیل در مجارستان

همان طور که می دانید یکی از روش های مهاجرت نمودن به این کشور دریافت نمودن پذیرش در یکی از دانشگاه های این کشور می باشد. تعداد زیادی از این اشخاص و دانشجویان به دنبال تحصیل در یکی از بهترین و همچنین مدرن ترین دانشگاه های دنیا می باشند. با این توضیح که دانشگاه های این کشور بهترین گزینه برای این مورد می باشد. بدون تردید به همراه داشتن مدرک دارای اعتبار از بهترین دانشگاه فرصت به دست آوردن یک شغل خوب و مناسب را بیشتر می کند. با این توضیح که این امر باعث شده تعداد زیادی از دانشجویانی که دارای تابعیت کشورهای مختلف می باشند در دانشگاه ها و کالج های این کشور مشغول به تحصیل باشند.

در واقع مسئولین آموزشی کشور مجارستان، با اهداف مختلف از جمله پایین آوردن نرخ بیکاری و هم چنین جذب دانشجویان خارجی، همواره در پی عملی کردن رشته ها و آماده کردن دانشجویان برای ورود به بازار کار می باشند. هم چنین سعی می کنند یک سری فرصت های شغلی را ایجاد کنند. میزان نرخ بیکاری این کشور در حال حاضر 3.4% می باشد.

هزینه زندگی در مجارستان در 2022

هزینه های زندگی در این کشور بسیار خوب و مناسب نسبت با دیگر کشورهای اروپایی می باشد که همین امر یکی از دلایل اصلی مهاجرت نمودن اشخاص از نقاط مختلف جهان به این کشور می باشد. در سال 2022 در واقع هزینه زندگی در مجارستان به طور ماهیانه بین 500€ تا 700€ (یورو) می باشد.

عنوان هزینه
غذا، رستوران ارزان قیمت 5.55
غذا برای 2 نفر، رستوران متوسط، 3 دوره 26.55
تخم مرغ 12 عدد 1.52
سیب 1 کیلو 0.43
پرتقال 1 کیلو 0.51
سیب زمینی 1 کیلو 0.30
بلیط1 طرفه حمل و نقل
1.08
شروع تاکسی
2.16
1 جفت کفش مردانه 77.03
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 382.28




شرایط اقامت پس از تحصیل در مجارستان

کلیه دانشجویان با ادامه تحصیل نمودن در این کشور می توانند شانس و فرصت بسیار خوبی را برای اقدام به زندگی نمودن در این کشور را به دست آورند. یکی از با اهمیت ترین دغدغه هایی که به صورت عادی توانسته ذهن بسیاری از دانشجویان را مشغول نماید موضوع اقامت بعد از تحصیل در این کشور می باشد چرا که تحصیل در مجارستان نیز کم هزینه است و شرایط تحصیل در مجارستان واقعا ایده آل می باشد.

اقامت پس از تحصیل در مجارستان خواسته و آرزوی بسیاری از دانشجویان می باشد چرا که می خواهند بعد از اتمام تحصیل در این کشور بمانند و یک زندگی بسیار فوق العاده ای را داشته باشند. البته دانشجویان هم می توانند در مجارستان بمانند هم با پیدا کردن کار در یک کشور دیگر، اقامت خود را مثلا به اقامت کاری اتریش تغییر دهند. روش های گوناگون و مختلفی برای اقامت پس از تحصیل در مجارستان وجود دارد. از معتبرترین روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید
5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید

با اینکه این کشور به اندازه کشورهای دیگر اروپایی از نظر مطالعات بین المللی شناخته شده نیست ولی در این کشور شما می توانید در بسیاری از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با کیفیت بالایی تحصیل کنید. چندین دانشگاه دانشگاه مجارستان بدلیل انجمن بسیار خوبشان شناخته ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست Budapest ( با نام اختصاری BME مخفف Biomedical engineering به مجاری Műegyetem ) یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی فنی و اقتصادی در کشور مجارستان است. این دانشگاه در سال 1782 تاسیس شد و اولین موسسه در اروپا بود که مهندسان را ...

بیشتر بخوانید
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان

اگر قصد تحصیل در زبان انگلیسی دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه مجارستان که اغلب در بین 500 دانشگاه برتر جهان حضور دارد، دانشگاه سگد Szeged است که با بیش از 20 هزار دانشجو یکی از بزرگترین موسسات این کشور است. سایر دانشگاه های مو ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: