مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه Miskolc مجارستان

دانشگاه Miskolc مجارستان

ورود به رشته های غیر پزشکی شرایط خیلی خاص و پیچیده ای ندارد اما شرط ورود به رشته های پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری و غیره این کشور موفقیت در گذراندن دوره کالج یک ساله می باشد. در طی سالهای گذشته تا به حال این کشور توانسته به یکی از کشورهای برتر در زمینه تحصیل پزشکی در اروپا قرار بگیرد و تعداد زیای از دانشجویان با تابعیت بین المللی در هر سال در راستای ادامه تحصیل در دانشگاه های دارای اعتبار این کشور اقدام به ثبت نام کردن می کنند. دانشجویانی که هدف ادامه تحصیل در این کشو را دارند ملزم به ورود به کالج هایی برای مدت یک سال می باشند. آنها باید بتوانند دروس پایه مربوط به رشته پزشکی از جمله درس زبان انگلیسی، زیست شناسی، شیمی، فیزیولوژی و درس آناتومی را در این کالج ها با موفقیت بگذرانند.

چرا دانشگاه Miskolc 

پیش از معرفی دانشگاه Miskolc مجارستان سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا این دانشگاه می تواند گزینه مناسبی برای متقاضیانی باشد که قصد ادامه تحصیل در خارجی از کشور را دارند.

به دانشگاه Miskolc پردیس سبز با آرامش بخش ترین فضای طبیعی گفته می شود، به دلیل سازماندهی با کیفیت برنامه های آموزشی از سازمان اروپایی جایزه دریافت کرده است، این دانشگاه چندین برنامه آموزشی منحصر به فرد در زمینه علوم و مهندسی زمین ارائه می کند، هزینه های تحصیل در این دانشگاه مناسب بوده همچنین هزینه های زندگی در شهر Miskolc نیز ارزان و مقرون به صرفه است

آشنایی با دانشگاه Miskolc مجارستان

در سال 1735 میلادی به عنوان انستیتو متخصصان آموزش معدن و متالوژی که الگو بسیاری از انستیتو های پلی تکنیک در جهان بود در شهر Miskolc تاسیس شد. این شهر در شمال شرقی کشور مجارستان قرار دارد و بیشتر به دلیل صنایع موجود در آن شناخته شده است. دانشگاه میشکولس دارای دانشکده هایی در زمینه های علوم انسانی و علوم اجتماعی، اقتصاد، فنی و مهندسی، مراقبت های بهداشتی، حقوق و موسیقی دارد. جدول زیر نشان دهنده اطلاعات عمومی در خصوص دانشگاه Miskolc است.

اطلاعات عمومی در خصوص دانشگاه Miskolc 
آشنایی با دانشگاه Miskolc مجارستان شرح
شهر
میشکولس
تعداد دانشجویان 15000 نفر
وب سایت دانشگاه
www.uni-miskolc.hu
تخصص ها
علوم زمین و مهندسی، علوم اطلاعات، اقتصاد، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد

معرفی دانشکده های دانشگاه Miskolc مجارستان

  • دانشکده علوم و مهندسی زمین
  • دانشکده علوم و مهندسی مواد
  • دانشکده مهندسی مکانیک و انفورماتیک
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده هنر
  • دانشکده بهداشت
  • موسسه موسیقی بارتک بلا




شرایط تحصیل در دانشگاه Miskolc

دانشگاه میشکولس از دانشجویان هدفمند و با انگیزه که هدف آن ها واجد شرایط بودن در محیطی سنتی و در عین حال مدرن است، استقبال می کند. دروس تحصیلی در دانشگاه Miskolc مجارستان به زبان انگلیسی و مجارستانی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. در دوره کارشناسی ارشد برای برخی از برنامه های درسی دوره های پایان نامه به زبان انگلیسی نیز برگزار می شود. از رشته های تحصیلی برتر دانشگاه میشکولس می توان به رشته اقتصاد و رشته مدیریت اشاره کرد، همچنین لازم به ذکر است که رشته مدیریت در MBA به 6 گروه تقسیم می شود. دانشگاه میشکولس به عنوان مرکز تحقیقاتی با داشتن 7 مدرسه دکتری میزبان چندین موسسه تحقیقاتی در پردیس دانشگاهی است.

دانشجویان این دانشگاه به صورت جدی در پروژه های تحقیقاتی بین المللی مثل: مرکز تحقیقات همکاری و مدیریت نوآوری، سیستم های لجستیک و مکاترونیکی و مرکز تحقیقات علوم مکاترونیک و مواد شرکت می کنند. رسالت دانشگاه Miskolc آماده سازی دانشجویان برای ورود به دنیا صنعت و تجارت است، به این منظور خدماتی مثل: آموزش دانشجویان برای شرکت در مصاحبه های شغلی، ارائه مشاوره شغلی، برپایی نمایشگاه های شغلی در سطح ملی در محوطه دانشگاه، کمک به دانشجویان برای یافتن مکان های علمی، فرصت های کارآموزی و مدیریت و استخدام در پیشنهادات شغلی ارائه شده شرکا و دنیای تجارت در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

شهریه دانشگاه Miskolc مجارستان

اطلاع از هزینه های دانشگاه به دانشجویان خارجی و بین المللی کمک می کند تا دانشگاهی مناسب با توجه به شرایط مالی خود انتخاب کنند، فراموش نکنید که علاوه بر بررسی شهریه دانشگاه مورد نظر باید هزینه های زندگی در آن کشور را نیز بررسی کنید. شهریه دانشگاه میشکولس در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است، هزینه تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی 5000€ (یورو)، هزینه تحصیل سالانه در مقطع کارشناسی 6000€ (یورو)، مقطع کارشناسی ارشد بین 5000€ تا 7000€ (یورو) و مقطع دکتری 7000€ (یورو) است. برای هزینه های زندگی در شهر میشکولس باید ماهانه مبلغی بین 400$ تا 700$ (دلار) در نظر داشته باشید. با مطالعه مقاله هزینه زندگی دانشجویی در مجارستان اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

امکانات دانشگاه Miskolc مجارستان

در دانشگاه میشکولس دفاتری با کارمندان حرفه ای برای خدمات رسانی به دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است، این بخش مسئول رسیدگی به امور و استخدام دانشجویان است. در محوطه این دانشگاه خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 600 نفر برای اقامت دانشجویان در نظر گرفته شده است که دارای امکاناتی مثل: نگهبانی 24 ساعته، آشپزخانه مجهز، باشگاه، رستوران و … است. دانشجویان می توانند به صورت انفرادی و گروهی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه میشکولس اقامت داشته باشند. از امکانات دیگر دانشگاه Miskolc می توان به کتابخانه مجهز این دانشگاه اشاره کرد که دارای 600 هزار نسخه کتاب و 2700 ژورنال است. هزینه ثبت نام در کتابخانه دانشگاه برای هر سال تحصیلی 3€ (یورو) است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید
5 نکته که قبل از شروع تحصیل در مجارستان باید بدانید

با اینکه این کشور به اندازه کشورهای دیگر اروپایی از نظر مطالعات بین المللی شناخته شده نیست ولی در این کشور شما می توانید در بسیاری از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با کیفیت بالایی تحصیل کنید. چندین دانشگاه دانشگاه مجارستان بدلیل انجمن بسیار خوبشان شناخته ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست Budapest ( با نام اختصاری BME مخفف Biomedical engineering به مجاری Műegyetem ) یکی از معتبرترین موسسات آموزش عالی فنی و اقتصادی در کشور مجارستان است. این دانشگاه در سال 1782 تاسیس شد و اولین موسسه در اروپا بود که مهندسان را ...

بیشتر بخوانید
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان
نگاهی کلی به تحصیل دانشجویان بین المللی در مجارستان

اگر قصد تحصیل در زبان انگلیسی دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه مجارستان که اغلب در بین 500 دانشگاه برتر جهان حضور دارد، دانشگاه سگد Szeged است که با بیش از 20 هزار دانشجو یکی از بزرگترین موسسات این کشور است. سایر دانشگاه های مو ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: