مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تفریح در Stralsund آلمان

تفریح در Stralsund آلمان

اشترالزوند (Stralsund) یک شهر کوچک و آرام با جمعیتی کمتر از 60،000 نفر در سواحل شمال آلمان است. این شهر، روبروی جزیره‌ی روگن (Rugen) در ایالت Mecklenburg-Vorpommern قرار دارد. اشترالزوند در سال 2011، به‌عنوان پایتخت این منطقه‌ی محلی معرفی شد. بدلیل مرکز شهر گوتیک و خانه‌های رنگارنگ آن، اشترالزوند به‌همراه ویسمار (Wismar)، در سال 2002، به‌عنوان مکان میراث جهانی یونسکو، مورد تقدیر قرار گرفت. با توجه به این اتفاق، این شهر زیبا و قدیمی، بسیاری از معماری تاریخی خود را حفظ کرده است.

چگونه به اشترالزوند برویم؟

اشترالزوند، شهر کوچکی است، بنابراین برای مسافران بین ‌المللی که به آلمان پرواز می‌کنند، نزدیک‌ ترین فرودگاه بزرگ به آنجا، فرودگاه برلین است که توریست‌ها می‌توانند از آنجا یا با قطار یا یا با یک پرواز ابتدا به روستوک و سپس از آنجا با قطار به اشترالزوند برسند. اشترالزوند دارای فرودگاه اختصاصی نیست.

رفتن به اشترالزوند، با قطار آسان است. ایستگاه اصلی اشترالزوند، هر دو ساعت یکبار مستقیم به برلین و هر یک ساعت یکبار به رستوک می‌رود. سفر به برلین بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد، در حالی که برای رسیدن به رستوک، کمتر از یک ساعت، زمان نیاز است. به‌دنبال بلیط‌ های دولتی و سایر پیشنهادهای منطقه‌ای باشید که می‌تواند هزینه‌ی سفر گروهی را به ‌شدت کاهش دهد.

رانندگی با ماشین به اشترالزوند، یکی دیگر از گزینه‌های آسان است. اتوبان A20 و بزرگراه ملی B105، هر دو به اشترالزوند می‌رسند. سفر با ماشین به اشترالزوند، تقریباً به‌همان اندازه‌ی سفر با قطارهای منطقه‌ای از شهرهای بزرگ و کوچک طول می‌کشد.کجا بمانیم؟

بودجه:

  • هتل Younior: یک اقامتگاه جوانانه‌ی ارزان ‌قیمت دارای تخت ‌خواب برای اقامت در مرکز قدیمی شهر است. قیمت‌ها از 16 یورو در شب شروع می‌شود که هزینه‌های اضافی برای سرویس صبحانه گرفته می‌شود. 
  • اقامتگاه اشترالزوند، با قدمتی کمتر از ده سال، یکی از اقامتگاه‌های نسبتاً جدید این شهر است. قیمت‌ها در فصل زمستان، از 16 یورو آغاز می‌شود. قیمت اتاق‌های یک نفره نیز از 35 یورو، شروع می‌شود.
  • JugendHerberge در ساحل زیبای دریای بالتیک واقع شده است. با شروع از 24 یورو، اقامت در این اقامتگاه، قطعاً ارزش دارد. 


آسایش و راحتی:

  • Haus Wullfcrona یک ساختمان باروک با محیط داخلی مدرن است. اتاق‌ها از 65 یورو و سوئیت‌ها از 105 یورو در شب، شروع می‌شوند. 
  • Scheelehof دارای سونا، آبگرم خصوصی، رستوران و تصاویری از مرکل و اولاند است. قیمت‌های آن‌ها-اگر از طریق وب‌ سایت‌ شان اقدام کنید- از 130 یورو و اگر از طریق وب‌ سایت‌های دیگر اقدام کنید- از 150 یورو آغاز می‌شود.
  • Wyndham Stralsund HanseDom ، یک هتل تجاری شیک با منظره‌ای جذاب است. در حالی که در خارج از اشترالزوند واقع شده، اتاق‌های آن‌ها با سرو صبحانه، از 70-60 یورو شروع می‌شود. 

جاذبه‌های توریستی برتر

  • کلیسای سنت ‌مری، در اواسط قرن 17 به سبک گوتیک ساخته شده و یکی از بزرگ ‌ترین ساختمان‌های شهر است و دارای دو بخش کوچک و بزرگ است. برج کلیسا همچنین دارای یک چرخ هامستر انسانی است که به بلند کردن زنگ‌ها با استفاده از دست، به داخل بُرج کمک می‌کند.

  • Stralsund Rathaus، شهرداری اشترالزوند است که نخستین بار در اواخر قرن 13 ساخته شد و حاوی بازاری است که با چوب در داخل بنا تزئین شده است.
  • موزه‌ی میرز، موزه‌ای است درباره‌ی زندگی دریایی و آبزیان. این موزه که در ساحل دریای بالتیک واقع شده، مکان مناسبی برای آگاهی پیدا کردن از این آب‌های مرموز است. بلیط ها از 10 یورو برای بزرگسالان با سطوح تخفیف مختلف برای کودکان در سنین مختلف شروع می‌شود. 
  • نمایشگاه میراث جهانی یونسکو که یکی از مکان‌های میراث جهانی یونسکوست و مکان مناسبی برای کاوش و گشت و گذار است، چون معماری و تاریخ منحصر به ‌فرد این شهر برای جهان، از اهمیت بالایی برخوردار است. 
  • موزه‌ی اشترالزوند فقط یک موزه نیست، بلکه 7 مکان مختلف در سراسر اشترالزوند است. درصورتی ‌که وقت داشته باشید، ارزش دیدن 7 موزه را دارد. قیمت‌ها از یک موزه به موزه‌ی دیگر متفاوت است. 
  • Nikolaikirche، کلیسای سنت نیکلاس از زندگی عیسی مسیح بر روی دیوارهای کلیسا، تصاویر زیبایی دارد. این کلیسا که در سال 1234 ساخته شده، قدیمی‌ترین کلیسای شهر اشترالزوند است.

  • Rügenbrücke، پُل اصلی است که اشترالزوند را به جزیره‌ی روگن، بزرگ ‌ترین جزیره‌ی آلمان متصل می‌کند. این سازه‌ی مدرن که فقط ده سال از افتتاح آن می‌گذرد، یک شگفتی است که باید آن را تماشا کرد.

  • GorchFock، یک قایق بادبانی قدیمی است که الان به موزه‌ی کشتی تبدیل شده که در سواحل اشترالزوند پهلو گرفته است. با قیمتی در حدود 5 یورو، می‌‌توانید در مورد زندگی‌های دریانوردان و سفرهای هیجان‌انگیز آن‌ها به خارج از کشور، اطلاعات زیادی کسب کنید.

  • باغ‌وحش اشترالزوند، فقط یک آکواریوم چشمگیر و زیبا ندارد، بلکه دارای باغ‌ وحشی جذاب نیز در درون خود هست. فقط با 7 یورو برای بزرگسالان و 4 یورو برای کودکان، می‌توانید همه ر‌چیز را در مورد پادشاهی حیوانات بیاموزید و حتی این فرصت را دارید که برخی از حیوانات را لمس نیز کنید.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: